www.khabarrazmavar.ir

حاشیه های رقابتهای قهرمانی کشور جوانان؛

شناسه خبر : ۱۳:۲۶ 1396/06/20

آشفته بازار بوکس و دلبری کردن داوری از مخالفان ناطق

رقابت های قهرمانی جوانان کشور با قهرمانی مازندران به پایان رسید و در این مسابقات هم داوری سیاست جذب مخالفان ناطق را در پیش گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی کشور بوکس با حضور ۱۵۴ بوکسور از سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار شد، این در حالی است که برخی اتفاقات از جمله غیبت مربیان جوانان در سالن برگزاری باعث شد تا این پیکارها هم بدون حاشیه تمام نشود.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون بوکس تاکنون علاقه زیادی به این رشته ورزشی نشان داده است و سعی دارد با جذب برخی مخالفان زمان ریاست احمد ناطق نوری به معنی واقعی کلمه دلبری کند! بلکه با این اقدامات بتواند خود را در دل افراد بیشتری جا کند.

داوری در روزهای برگزاری مسابقات در همدان حضور داشت و تمام مبارزه ها را از نزدیک دید، در حالی که از مربیان تیم ملی جوانان دعوت نشده بود تا به سالن بروند.

انتخاب برخی از افراد در بین اعضای کمیته فنی یکی از نقاط مبهم رقابت های قهرمانی کشور جوانان بود.

علی مظاهری و سعید نوروزی دو عضو کمیته فنی بودند که در سالن حضور داشتند، انتظار می رفت به جای آنها از پیشکسوتان و کارشناسان این رشته ورزشی دعوت شود.

هرچند نمی توان از افتخارآفرینی های این دو بوکسور ارزنده ایران به راحتی چشم پوشید اما شاید حضور آنها به عنوان اعضای کمیته فنی آن هم در شرایطی که در فدراسیون قبلی جایی نداشتند، کمی مشکوک به نظر می رسد.

البته اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی هم یکی از اعضای کمیته فنی در روز پایانی مسابقات بود و رقابت ها را از نزدیک نظاره می کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که داوری از اینکه دوباره احدی را در راس تیم ملی بگذارد، بی میل نیست و بازگشت دوباره احدی بعد از یک سال و نیم به فدراسیون سر و صداهای مخالفان این مربی کارنامه دار را بلند کرده است و حضور او را سوال برانگیز می دانند.

همچنین حسین نهرودی مدیر تیمهای ملی به عنوان مسئول فنی این مسابقات عملکرد بوکسورهای جوان را زیر نظر داشت.

یکی از تغییرات آشکار دوران سرپرستی داوری بازگشت بسیاری از مخالفان سابق است و گویا داوری با جابجایی مهره قصد دارد، صدای مخالفان را با جذب آنها به فدراسیون بخواباند.

مازندران قهرمان شد

در پایان رقابت های قهرمانی جوانان کشور، مازندران با کسب ۲ مدال طلا، ۲ برنز و ۱۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های لرستان و گیلان دوم و سوم شدند.

رضا حیدری از لرستان در وزن ۴۹ کیلوگرم؛ شاهین عطایی از گیلان در وزن ۵۲ کیلوگرم؛ اشکان رضایی از خوزستان در وزن ۵۶ کیلوگرم؛حسین هادیان از خوزستان در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی فلاح خوشدل از گیلان وزن ۶۴ کیلوگرم؛ حسین موسی خانی از بوشهر وزن ۶۹ کیلوگرم، حسین طاهری از لرستان در وزن ۷۵ کیلوگرم؛ مهدی باقری از زنجان در وزن ۸۱ کیلوگرم؛ روزبه صفری از مازندران در وزن ۹۱ کیلوگرم؛ امیرحسن ثقفی از مازندران وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم قهرمان های اوزان مختلف پیکارهای قهرمانی جوانان کشور هستند.

انتهای پیام

آخرین اخبار