www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۱ 1394/02/07

یک چینی سرمربی تیم ملی ووشو بانوان شد

فدراسیون ووشو هدایت تیم ملی بانوان را به دارنده دو مدال طلای جهان از چین سپرد. به گزارش “رزم نیوز” ، با منتفی شدن حضور “پانگ يان” سرمربی موفق تیم ملی ووشو بانوان ین فدراسیون از همان زمان مذاکرات خود را با  انجمن ووشوی چین آغاز کرد و در نهایت از میان چند مربی که از […]

فدراسیون ووشو هدایت تیم ملی بانوان را به دارنده دو مدال طلای جهان از چین سپرد.

به گزارش “رزم نیوز” ، با منتفی شدن حضور “پانگ يان” سرمربی موفق تیم ملی ووشو بانوان ین فدراسیون از همان زمان مذاکرات خود را با  انجمن ووشوی چین آغاز کرد و در نهایت از میان چند مربی که از سوی چینی ها معرفی شده بود  “ژانگ یو جیه” به عنوان سرمربی تیم بانوان ایران انتخاب و معرفی شد.

این چینی علاوه بر قهرمانی جهان و جام جهانی، از سال 2009 هدایت تیم استان خنان چین را برعهده داشته و قهرمانان زیادی را معرفی کرده است. وی هدایت تیم ووشوی جوانان و بزرگسالان بانوان ایران را برای حضور در مسابقات آسیایی چین و جهانی اندونزی برعهده خواهد داشت.

“ژانگ یو جیه” بامداد جمعه هفته جاری وارد تهران خواهد شد و  تا پایان مسابقات جهانی بزرگسالان با فدراسیون ووشو قرارداد دارد.

رقابت های قهرمانی جوانان آسیا مردادماه سال جاری در چین و مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان، آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

“پانگ یان” چینی  به مدت هفت سال هدایت تیم های جوانان و بزرگسالان زنان ایران را برعهده داشت و عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشت اما پس از بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و برای ادامه تحصیل به چین بازگشت.

آخرین اخبار