www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۷ 1402/10/10

محمدسیفی: حتماً در جام‌ جهانی ووشو شرکت می‌کنم

کاپیتان تیم ملی ووشو تأکید کرد که در صورتی که فدراسیون جهانی مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را به تیم ملی بدهد، حتماً در این رویداد شرکت خواهد کرد.

محسن محمدسیفی در گفت‌وگوی ، در خصوص پیروزی در آخرین مبارزه خود در سازمان Brave مقابل حریف اسلوونی (روسی‌الاصل) خود اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و همیشه گفتم که خدا خیلی من را دوست دارد. این بار نیز توانستم چهارمین مبارزه خود را در سازمان Brave با پیروزی به پایان برسانم.

وی تصریح کرد: این رقابت مبارزه خیلی خوبی نسبت به مبارزات قبلی بود. در بازی‌های قبلی خدا کمک می‌کرد و با یک ضربه‌ای که می‌زدم بازی تمام می‌شد، اما در این دیدار 3 مبارزه 5دقیقه‌ای انجام دادم. 99 درصد مواقع این مبارزه سرپا بود و ضربه رد و بدل می‌شد و این اتفاق برای من خیلی جذاب و لذت‌بخش بود، حریفم نیز بازیکن خوبی بود و رکورد چهار یا پنج پیروزی را داشت.

کاپیتان تیم ملی ووشو در خصوص تشبیه جدال رونالدو با مسی از سوی سازمان Brave به مبارزه او با حریفش گفت: رئیس سازمان جهانی Brave محبت دارد و لقب کریستیانو رونالدوی ووشوی دنیا را به من داده است. مربیان حریفم نیز عنوان کرده بودند که “اگر سیفی رونالدو است، مبارز آنها مسی است.”، همین موضوع چند روز قبل از مسابقه بر سر زبان افتاده بود. خدا را شکر که در نهایت نیز توانستم برنده این مسابقه جذاب شوم.

محمدسیفی در خصوص خونین‌شدن مبارزه  گفت: بعد از بازی ابروی من سه بخیه و زیر چشمم یک بخیه خورد، اما حریفم 36 بخیه خورد و لب پایین و بالای او نیز از داخل پاره شده بود. شاید زمان مبارزه دوربین‌ها نشان نداده باشند، اما مدام دهان حریفم پر از خون می‌شد و او مجبور می‌شد که آن را قورت بدهد و بخشی از خون نیز روی صورت و سینه‌اش می‌ریخت، دلیل این اتفاق نیز این است که دستکش‌های مبارزات قفس مانند بوکس نیست که اسفنج داشته باشد و ضربه را بگیرد، این دستکش فقط برای این است که استخوان دست نشکند و ضربات کامل برخورد می‌کند. در بازگشت به تهران سه، چهار جلسه فیزیوتراپی کردم که درد دستم بهتر شود.

محسن محمدسیفی , ووشو , ووشو ایران , فدراسیون ووشو ایران ,

وی در خصوص اینکه در لحظاتی از بازی این فرصت را داشت تا حریف را ناک‌اوت کند، گفت: یک مشت در مبارزه به او زدم که ناک‌داون شد و روی زمین افتاد، اما خیلی سر سفتی داشت. حتی روی او رفتم و ضربات سنگین مشت و آرنج زدم، اما با وجودی که گیج بود در نهایت ناک‌اوت نشد. تا جایی که در توانم بود به‌دنبال پیروزی با ناک‌اوت بودم، اما این اتفاق نیفتاد.

دارنده سه مدال طلا و یک نقره ساندای بازی‌های آسیایی در خصوص زمان مبارزه بعدی خود گفت: هنوز مشخص نیست، اما ترجیحم این است که مسابقه سال آینده و بعد از قهرمانی آسیا برگزار شود. واقعاً اردوهای تیم ملی برای بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و تمرینات برای این مسابقه یک مقدار فرسایشی شده بود و نیاز است که مدتی تمرینات سبک‌تر داشته باشد، واقعیت این است که همه بچه‌ها بعد از لغو مسابقات قهرمانی جهان از لحاظ روحی و روانی از تب‌وتاب افتادند، خیلی شرایط و تمرینات خوب بود و همه چیز مهیا بود که در مسابقات جهانی مدال طلا کسب کنیم، اما متأسفانه نشد. بعد از لغو مسابقات جهانی نیز بچه‌ها به استراحت رفتند، اما من برای این دیدار همچنان روزی دو نوبت تمرینات را پیگیری کردم. دوست دارم مدتی تنها روزی یک وعده تمرین داشته باشم و مقداری نیز ریکاوری کنم تا بدنم دوباره برگردد.

محسن محمدسیفی , ووشو , ووشو ایران , فدراسیون ووشو ایران ,

محمدسیفی در پاسخ به این سؤال که مبارزه بعدی او برای کمربند خواهد بود، گفت: اگر حریف را ناک‌اوت کرده بودم، صد در صد مبارزه بعدی‌ام برای کمربند بود. طبق صحبتی که با مدیر برنامه‌ام داشتم، عنوان کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مبارزه بعدی برای کمربند باشد، اما اگر این اتفاق نیفتد نیز قطعاً مبارزه بعد برای کمربند است.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار بود بعد از مسابقات جهانی در خصوص آینده همکاری خود با تیم ملی تصمیم بگیرد، گفت: هیچ صحبتی هنوز با مسئولان فدراسیون نکردم، در اولین فرصت با رئیس فدراسیون صحبت خواهم کرد تا ببینیم خدا چه می‌خواهد، قطعاً قهرمانی آسیا را شرکت نخواهم کرد، اما در صورتی که فدراسیون جهانی مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را به تیم ملی بدهد، حتماً در این رویداد شرکت خواهم کرد.

آخرین اخبار