www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۷ 1393/11/25

نظرسنجی انتخاب بهترین رزمی کار سال به روزهای پایانی نزدیک می شود؛ قلی پور از سیفی پیشی گرفت

طبق آخرین آمار به دست آمده از نظرسنجی ماهنامه رزم آور جهت انتخاب بهترین رزمی کار سال 93، رقابت بین 5 نفر اول لیست دچار تغییر و وارد مرحله حساس تری شده است. به گزارش “رزم نیوز” ، رقابت اصلی کماکان بین دو ووشوکار ملی پوش یعنی محسن سیفی و حمیدرضا قلی پور است که […]

طبق آخرین آمار به دست آمده از نظرسنجی ماهنامه رزم آور جهت انتخاب بهترین رزمی کار سال 93، رقابت بین 5 نفر اول لیست دچار تغییر و وارد مرحله حساس تری شده است.

به گزارش “رزم نیوز” ، رقابت اصلی کماکان بین دو ووشوکار ملی پوش یعنی محسن سیفی و حمیدرضا قلی پور است که نسبت به آمار قبلی اینبار حمیدرضا قلی پور در صدر قرار گرفته است. حمیده عباسعلی کاراته نیز که پیش از این در رتبه سوم قرار داشت جای خود را به سجاد گنج زاده دیگر ملی پوش کاراته داده است. و فرزان عاشورزاده از تکواندو نیز همانند قبل در رتبه پنجم جای دارد!

تعداد آرای کسب شده توسط 5 نفر اول تا این لحظه (ساعت 19 امشب 25 بهمن ماه)  به قرار زیر است:

1- حمیدرضا قلی پور (ووشو)  رتبه نخست با کسب 290 رای

2- محسن سیفی (ووشو) رتبه دوم با کسب 181 رای

3- سجاد گنج زاده (کاراته) رتبه سوم با کسب 180 رای

4- حمیده عباسعلی (کاراته) رتبه چهارم با کسب 167 رای

5- فرزان عاشورزاده (تکواندو) رتبه پنجم با کسب 7 رای

این نظرسنجی تا 10 اسفند ماه همچنان ادامه دارد. علاقمندان می توانند در فرصت باقی مانده با استفاده از اطلاعات مندرج در صفحه مربوطه، با رای دادن به رزمی کار مورد علاقه شان در این نظرسنجی شرکت و در انتخاب بهترین رزمی کار سال 93 سهیم باشند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار