www.khabarrazmavar.ir

لیگ برتر ووشو؛

شناسه خبر : ۱۹:۰۵ 1395/08/25

صعود پارس‌جنوبی و دانشگاه آزاد به صدر جدول

هفته سوم از دور رفت رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور با صعود تیم های دانشگاه آزاد و پارس جنوبی به صدر جدول پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات امروز سه شنبه با برگزاری هفت دیدار در آکادمی ملی ووشو پیگیری شد. تیم های حاضر در گروه نخست دیدارهای هفته سوم و چهارم را برگزار کردند که در هفته سوم پاس ناجا ۷ بر یک رنگ فیروزه ای شیراز را شکست داد و پارس جنوبی هم ۱۳ بر صفر هیات ووشو مشهد را از پیش رو برداشت.

در هفته چهارم نیز هیات مشهد برابر رنگ فیرزوه ای شیراز ۷ بر ۵ صاحب برتری شد و پارس جنوبی در دیدار با شهرداری بندرعباس ۹ بر ۴ صاحب برتری شد. در جدول رده بندی این گروه  پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی با ۱۲ امتیاز در صدر باقی ماند و پاس ناجا به همراه هیات مشهد با ۶ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در گروه دوم نیز تنها دو بازی از هفته سوم برگزار شد که دانشگاه آزاد در جدال با شهرداری دامغان ۱۰ بر ۳ به پیروزی دست یافت و شهرداری ملارد ۷ بر ۶ باشگاه مقاومت را شکست داد. در این گروه نیز دانشگاه آزاد با ۶ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و شهرداری دامغان و شهرداری ملارد با ۳ امتیاز در رتبه های بعدی هستند.

این رقابتها با حضور ۹ تیم در گروه چهار و پنج تیمی به صورت دوره ای برگزار می شود.

آخرین اخبار