www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۵ 1394/05/22

دکترحسینی: حتی رئیس فدراسیون هم نمی تواند در رای داوران اعمال نفوذ کند

در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس، حرف و حدیث های بسیاری به گوش اصحاب رسانه رسید، برخی از ورزشکاران گله کردند که با وجود حضور و تلاش خود، به حقشان نرسیدند و برخی دیگر از دعوت نشدن به اردوی انتخابی شکایت داشتند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، یکی از پرحاشیه ترین مبارزات در […]

در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس، حرف و حدیث های بسیاری به گوش اصحاب رسانه رسید، برخی از ورزشکاران گله کردند که با وجود حضور و تلاش خود، به حقشان نرسیدند و برخی دیگر از دعوت نشدن به اردوی انتخابی شکایت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، یکی از پرحاشیه ترین مبارزات در این دوره از مسابقات، رقابت در وزن 81کیلوگرم بین علی دهقانی و حسین شاهینی بوده است. مصاحبه ای که از دهقانی در پایگاه خبری رزم نیوز منتشر شد، مورد توجه مسئولین و ورزشکاران قرار گرفت و در همین راستا، دکتر روح الله حسینی، نائب رئیس فدراسیون بوکس و رئیس کمیته فنی، طی مصاحبه ای با خبرنگار رزم نیوز به موارد مطرح شده در مصاحبه مذکور پاسخ داد:

آقای دکتر در خصوص مصاحبه آقای دهقان نظر خود را مطرح بفرمایید؟

– ایشان از بوکسور های خوب و تکنیکی حال حاضر ایران هستند، اما در مسابقات انتخابی و بر اساس رای داوران ایشان به حریف خود مبارزه را واگذار کردند و با توجه به حضور خودم در سالن و همچنین در زمان بازبینی فیلم مسابقه، این اطمینان را میدهم که رای داوران در خصوص ایشان عادلانه بوده است.

آقای حسینی، گفته شده که فدراسیون حقوقی به افراد تیم پرداخت نکرده و به وعده های خود جامه ی عمل نپوشانده است؟

– حقوق کلیه اعضاء حاضر در تیم، در درجه ی اول بر اساس کسوت ومدال آوری آنها تعریف شده، اما مسئله مطرح شده این است که بودجه فدراسیون از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت می شود و به دلایل مشکلات کمیته مذکور، در این خصوص، هیچ گونه تزریق مالی به فدراسیون صورت نگرفته و نتیجتاً حقوق بوکسورها و مربیان پرداخت نشده است.

گفته شده که در مسابقات حصر آبادان، فدراسیون وعده داده بوده که به مدال آوران، معادل پنج ماه حقوق پاداش میدهد، در حالی که حتی در زمان برگشت، برخی از اعضای تیم در فرودگاه جا مانده اند ؟

– چنین چیزی هرگز مطرح نبوده و کلیه هزینه های آن مسابقه از سوی شرکت پالایش نفت آبادان پرداخت شده بود و برای رفت و برگشت هم یک هواپیما چارتر شده بود.

مسئله دیگری که مطرح شده است، حذف برخی از افراد به طور ناگهانی از اردو بر اساس اعمال نفوذ و عملکرد سلیقه ای یرخی از اعضای فدراسیون است ؟

– ما از زمان حضور سرمربی اوکراینی در اردیبهشت ماه، 52 بوکسور را انتخاب کردیم که نهایتاً طی سه روز مسابقات درون اردویی، بر اساس نتایج حاصله و نظرجمعی من، آقای نهرودی، حسینی، استکی و ولادیمر، تعداد افراد مورد نظر در آن مرحله به 26 نفررسید. برای ما هدف، انتخاب یک تیم ملی مقتدر که در مسابقات آسیایی باعث سربلندی کشورشود بوده، پس نمی توانستیم براساس سلیقه تیم را انتخاب کنیم.

بحث دیگر این بوده که در پایان یکی از مسابقات انتخابی، زمانی که داوران رای را جمع کردند و به سرداور ارائه کردند، یکی از مسئولین حاضر بدون خواندن رای، برنده را شخصاً اعلام می کنند؟

– بله، در مسابقه وزن 91 کیلوگرم به دلایل شرایط خاص، رای گیری کامپیوتری انجام نشد و امتیازات بر روی کاغذ ثبت شد که آقای نهرودی متوجه شدند 1امتیاز درشمارش، اشتباه شده که کاملا به جا بوده. با توجه به استقلال داوران، هیچ کسی، حتی حاج آقا ناطق نوری نه قصد داشته و دارند و نه می توانند روی رای اعلام شده داوران، اعمال نفوذ کنند و در هر شرایطی همه ما به دنبال اجرای عدالت هستیم.

در پایان من در ارتباط با مصاحبه منتشر شده، چند نکته را اعلام می کنم تا شبهه های ایجاد شده رفع گردد:

درخصوص لباس ها، آقای استکی، با تلاش خود، اسپانسر جذب کردند و به همه اعضاء تیم خودشان و آقای احدی بدون هیچ تبعیضی لباس دادند، خوشبختانه با وجود تمام حاشیه های ایجاد شده، روحیه تیم بسیار عالی است و به امیدخدا با رفع مشکلات مالی، بهتر هم می شود وما از مسابقات بانکوک با دست پر برخواهیم گشت.

انتهای پیام

Lvaco22

آخرین اخبار