www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۴۳ 1402/10/26

کیومرث هاشمی: در راه کسب سهمیه المپیک در کنار بوکس هستیم

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع ملی‌پوشان بوکس از آنها خواست تا با اجرای دستورات سرمربی و کادر فنی این تیم و همچنین تکیه بر حمایت وزارت ورزش در راه کسب سهمیه المپیک گام بردارند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کیومرث هاشمی با اشاره به شرایط کنونی و مسیری که بوکس برای کسب سهمیه المپیک پیش رو دارد، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که این فرصت ایجاد شد تا در خدمت ملی‌پوشان بوکس باشیم. رشته بوکس یکی از رشته‌های سنگین المپیکی است که فعالیت در آن با سایر رشته‌های ورزشی تفاوت‌هایی دارد و امیدوارم شما جوانان ایران اسلامی در مسیری که گام برداشته‌اید، موفق باشید.

وی ادامه داد: گزارشی که کادر فنی ارائه کرد، حکایت از آن دارد که شاهد انتقال دانش و تجربه به جوان‌های کشورمان هستیم. تحرک و جابه‌جایی یکی از شاخصه‌های بوکس در کوباست و امروز می‌بینیم سرمربی تیم ملی به دنبال انتقال این تجربیات به بوکسورهای ایرانی است.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: به عنوان خادم ورزش از قهرمانان و ورزشکاران می‌خواهم گوش به فرمان سرمربی و کادر فنی باشند. این سخن من تنها در بوکس مصداق ندارد و از همه ورزشکاران می‌خواهم از تجربیات ارزشمند کادر فنی و قدیمی‌های رشته خود بهره کافی را ببرند تا به موفقیت برسند. این قول را می‌دهیم که از مجموعه بوکس در راه آماده‌سازی برای کسب سهمیه المپیک پاریس، حمایت لازم و کافی را داشته باشیم.

هاشمی خطاب به ملی‌پوشان بوکس افزود: ۲ میدان دیگر تا المپیک پاریس باقی مانده؛ ایتالیا و تایلند ۲ آوردگاه پیش روی شماست و امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد.

مصطفی ریگی، مهدی پرویزی و حامد گلستان در در وزن ۵۱ کیلوگرم، علی‌اصغر افشاری، پوریا عبدالمالکی، صدرا صفری و محمدرضا معظمی در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد، مهدی امیری، قاسم حمزه و باقر فرجی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، مسلم مقصودی، کسری طهماسبی و محمد نورانی در وزن ۷۱ کیلوگرم، میثم قشلاقی، شاهین موسوی، سالار رادمرد و پویا انصاری در وزن ۸۰ کیلوگرم، حسین دانشور، علی فتحی و پوریا امیری در وزن ۹۲ کیلوگرم، ایمان رمضان‌پور و روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم تمرینات خود را زیر نظر رینالدو فونتس، سرمربی کوبایی پیگیری می‌کنند.

آخرین اخبار