www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۹ 1394/07/17

در مبارزه ای تدارکاتی؛ تیم ملی ووشو ایران مقابل چین به پیروزی رسید

تیم ملی ووشو کشورمان در یک دیدار دوستانه برابر ووشوکاران تیم ملی چین صاحب پيروزي شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی ووشو چین که دوشنبه هفته گذشته برای برگزاری تمرین و دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان به تهران سفر کرده بود صبح امروز برابر تیم ملی کشورمان به میدان رفت […]

تیم ملی ووشو کشورمان در یک دیدار دوستانه برابر ووشوکاران تیم ملی چین صاحب پيروزي شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی ووشو چین که دوشنبه هفته گذشته برای برگزاری تمرین و دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان به تهران سفر کرده بود صبح امروز برابر تیم ملی کشورمان به میدان رفت  دو بر سه بازنده میدان را ترک کرد.

در این دیدار علی بختیاری در وزن ٦٠- كيلوگرم مقابل “جيالوبوا” قرار گرفت با وجود آنكه مبارزه را خوب آغاز كرده بود در ادامه نتوانست كاري از پيش ببرد و با وجود آرائه مبارزه اي بهتر در راند دوم دو نهايت دو بر صفر بازنده شد.

“چن خونگ شين” و  جعفر شیرزاد در وزن ٦٥- كيلوگرم به  مصاف هم رفتند . اين ديدار با حملات شيرزاد آغاز شد و دو همان دقيقه اول دو بار حريف خود را از سكو بيرون انداخت ولي حريف چيني خيلي زود امتيازات عقب افتاده را جبران كرد و راند اول را به سود خود خاتمه داد.

شيرزاد راند دوم را بهتر مبارزه كرد و پيروز از ميدان خارج شد. شيرزاد در راند سوم نيز مبارزه خوب خود را ادامه داد و در نهايت ٢ بر يك مبارزه را به سود خود خاتمه داد.”چن خونگ” دومين شكست خود را در بك سال گذشته برابر ايرانيها تجربه مي كرد.  اين حريف چيني در بازيهاي آسيايي در مرحله يك چهارم نهائي به سيفي باخته بود .

سجاد عباسی  در وزن ٧٥- كيلوگرم برابر “كاو شانگهاي” قرار گرفت و حريف چيني كه قد بلندتري داشت را در دو راند متوالي شكست داد تا حساب كار تا وزن سوم دو بر يك به سود ايران در تابلو ثبت شود.

یزدان میرزایی در وزن ٨٠- كيلوگرم به مصاف “شيولوين” رفت . ميرزايي مقابل اين حريف چيني نمايش خوبي آرائه داد و در هر دو راند اول و دوم را به سود خود خاتمه داد و پيروزي را به نام خود ثبت كرد. با كسب اين پيروزي تيم ايران ٣ بر يك پيش افتاد .

آخرين مبارزه را آرمان بازياري و ” وانگ وون جون ” برگزار كردند و نماينده چين پيروز شد تا در نهايت تيم ملي كشورمان ٣ بر ٢ صاحب پيروزي شد.

فدراسيون ووشو اين ديدار را در بهترين شرايط و با استاندارد هاي بين المللي برگزار كرد. پورغلامي ، آرزومندي ، حس زاده ، خسروي ، نوري ، حيدري ، جهانگيري ، مرادي و فتحي هم قضاوت اين مسابقات را بر عهده داشتند.

اين ديدار مورد توجه و استقبال علاقمندان به ووشو قرار گرفت. مهدي علينژاد رئيس فدراسيون ووشو به همراه رحماني مديركل امور استانهاي وزارت ورزش اين مسابقات را از نزديك تماشا كردند.

دو ان از همراهان تيم ملي چين مبارزات نمايندگان كشورمان را به دقت زير نظر داشته و از نحوه عملكرد نمايندگان كشورمان فيلم تهيه مي كردند.

آخرین اخبار