www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۷ 1401/08/11

سلیمانی سرمربی تیم‌های کاراته نوجوانان و جوانان شد

پس از ناکامی در مسابقات جهانی ترکیه، علیرضا سلیمانی به‌ عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان پسران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سلیمانی پس از این انتخاب اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با رییس فدراسیون برگزار کردم. فدراسیون از مدت‌ها قبل خواهان همکاری با من بود که در نهایت شرایط امروز فراهم شد. در جلسه امروز موارد متعددی درباره وضعیت کاراته ایران و شرایط تیم‌های پایه مطرح شد و در نهایت به توافق رسیدیم تا پایان مسابقات دوره بعدی قهرمانی آسیا در خدمت کاراته ایران باشم.

وی افزود: در این جلسه رضا میدان‌رو، مهدی جعفری و موسی گنج‌زاده را به‌عنوان همکاران خود به فدراسیون معرفی کردم و برنامه زمان بندی آغاز اردوها را نیز به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

سلیمانی ادامه داد: یک تیم زمانی موفق می‌شود که فن، نظم و اتحاد در کنار یکدیگر باشند. به امید خدا تمام ارکان فدراسیون، مربیان تیم ملی و ورزشکاران دست به دست هم بدهند تا بهترین نتایج برای کاراته ایران رقم بخورد.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان بهترین عملکرد را داشته باشیم اما در زمان کوتاه نباید انتظار معجزه داشت.

علیرضا سلیمانی از مربیان سازنده کاراته ایران است که سابقه کاپیتانی تیم ملی، چند دوره سرمربیگری تیم ملی ایران، مالزی و میانمار را در کارنامه خود دارد.

آخرین اخبار