www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۴ 1394/05/16

یک نوجوان جان باخت؛ چه کسی پاسخگو است؟ مسئولین هیات قبلی یا فعلی

پس از حادثه ناگوار مرگ نوجوان رزمی کار که در حاشیه مسابقات انتخابی سبکی کیک بوکسینگ WKA استان گیلان رخ داده بود، این سئوال مطرح می شود که مسئولیت اتفاق پیش آمده برعهده کیست؟ فدراسیون ورزش های رزمی ؟رییس هیات رزمی سابق ؟سرپرست جدید و یا نوجوان 12ساله زننده ضربه؟ به گزارش پایگاه خبری رزم […]

پس از حادثه ناگوار مرگ نوجوان رزمی کار که در حاشیه مسابقات انتخابی سبکی کیک بوکسینگ WKA استان گیلان رخ داده بود، این سئوال مطرح می شود که مسئولیت اتفاق پیش آمده برعهده کیست؟ فدراسیون ورزش های رزمی ؟رییس هیات رزمی سابق ؟سرپرست جدید و یا نوجوان 12ساله زننده ضربه؟

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در زمان برگزاری مسابقه انتخابی سبکی کیک بوکسینگ که به نظر می رسد با مجوز غیر قانونی و با امضا رییس هیات رزمی عزل شده و عدم نظارت و آگاهی سرپرست جدید هیات در 9مرداد ماه انجام شد، نفر دوم مسابقات دررده سنی نوجوانان جان خود را از دست داد، این که چه کسی باید پاسخگو باشد یکی از مسایل مطرح است اما آنچه ایان است تخلفاتی است که اگر در همان مراحل ابتدایی به آن ها رسیدگی می شد امروز شاهد بحث و حاشیه ای غیر قابل جبران نبودیم.

میرمیران سرپرست هیات رزمی در پاسخ به تخلفات مطرح شده به خبرنگار رزم نیوز گفت: از تاریخ 24خرداد ماه دوران 4ساله ریاست آقای دارا حکیمی خاتمه یافته بوده و فدراسیون ورزش های رزمی حکم سرپرستی من را در تاریخ 8تیرماه به هیات رزمی استان ابلاغ می کند . اولین تخلف از سوی رییس قبلی عدم تحویل پست به بهانه نقل و انتقالات باقی مانده مالی و انجام نشدن مراسم تودیع اش بوده که نهایتا در 25 تیرماه این پست به من تحویل شد. اما در فاصله بین این تاریخ ها در 16 تیر ماه تخلف دومی صورت می گیرد و آن صدور مجوز برگزاری انتخابی سبکی کیک بوکسینگ استان جهت انتخاب نفرات برتر استان بوده که حکیمی حتی پیشاپیش احکام را امضا هم می کند. تخلف سوم، عدم اطلاع رسانی اعضا هیات رزمی از صدور این مجوز به من بوده که حتما بنا به دلایل کارشناسی در خصوص سالن ، قطعا آنرا باطل می کردم.

میرمیران در خصوص دلایل بی اطلاعی از برگزاری مسابقه مورد مناقشه گفت: من از روز اول با دید مثبت و صادقانه پا در هیات گذاشتم و به رسم و خصلت ورزشکاری جلو رفتم که جواب مشت، مشت نیست و نباید به کسی بدی کرد و بد خواست. اما متاسفانه برخی از افراد حاضر که از مدیریت سابق هنوز در هیات حضور داشتند، با من صادق نبودند و از پشت خنجر زدند.

میرمیران ادامه داد : من اگر از برگزاری چنین مسابقه ای مطلع بودم از لحاظ کارشناسی سطح استاندارد محل برگزاری را برای برگزاری چنین مسابقاتی را رد می نمودم و مجوز را باطل می کردم.

سرپرست جدید هیات رزمی استان گیلان در پایان گفت: تصمیم گیری در خصوص تخلفات آقای حکیمی و رضازاده و حادثه تاسف انگیز و غیر قابل جبران پیش آمده را به فدراسیون ورزش های رزمی و مقامات قضایی واگذار می کنم.

انتهای پیام

آخرین اخبار