www.khabarrazmavar.ir

تکواندو نوجوانان جهان - کانادا

شناسه خبر : ۱۰:۴۶ 1395/08/28

یک نقره و یک برنز برای نمایندگان ایران در روز دوم

در پایان دومین روز از یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016،ابراهیم صفری و علی باصری دو نماینده کشورمان به ترتیب توانستند مدال نقره و برنز این رقابت‌ها را کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با حضور 800 تکواندوکار از 110 کشور جهان از شب چهارشنبه (26 آبان‌ماه) در شهر «بورنابی» کانادا آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه دارد.

در روز دوم این رقابت‌ها مبارزات تکواندوکاران اوران 46-، 49- کیلوگرم دختران و 51- و 55- کیلوگرم پسران پیگیری شد که ستاره چابکی (وزن سوم)، فاطمه جعفری (وزن چهارم)، ابراهیم صفری (وزن سوم) و علی باصری (وزن چهارم) نمایندگان کشورمان بودند.

در گروه پسران ابراهیم صفری موفق به کسب مدال نقره شد، علی باصری نیز به مدال برنز این رقابت ها دست یافت و دو نماینده دختر کشورمان ستاره چابکی و فاطمه جعفری از کسب مدال بازماندند.

گفتنی است؛ در روز اول این مسابقات مبینا نژاد تکواندوکار وزن 42- کیلوگرم کشورمان، با 5 پیروزی متوالی و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت و حمیدرضا هادیان، امیر ولی‎پور و سیده کوثر حسینی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

آخرین اخبار