www.khabarrazmavar.ir

مسابقات تکواندو گرندپری - مسکو؛

شناسه خبر : ۱۳:۱۵ 1396/05/15

یعقوبی هم حذف شد/ پرونده تیم سه نفره ایران با یک برنز بسته شد

آخرین نماینده ایران در رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو روسیه با شکست برابر حریف انگلسیی خود همان گام نخست از دور رقابتها کنار رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۲۱۲ تکواندوکار از ۵۶ کشور به میزبانی روسیه در مسکو آغاز شده که تیم سه نفره کشورمان با یک برنز به کار خود پایان دارد.

ابوالفضل یعقوبی آخرین نماینده ایران بود که امروز صبح در وزن ۶۸- کیلوگرم در نخستین دیدار به مصاف «کریستین مک نیش» از انگلیس دارنده مدال برنز المپیک نوجوانان ۲۰۱۴ و مدال تورنمنت‌های مختلف رفت و نتیجه را ۱۶ بر ۱۱ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

روز شنبه محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم پس از پیروزی ۱۹ بر ۱۲ مقابل «استپان دیمیترو» از مولداوی ، «صفوان خلیل» از استرالیا با نتیجه ۱۶ بر ۵ و برتری ۱۰ بر ۸ مقابل «تاوین هانپراب» از تایلند ،۲۵ بر۴ به «کیم تائه هون» از کره جنوبی باخت و تنها  برنز تیم کشورمان را کسب کرد.

آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از برتری ۳۱ بر ۱۱ مقابل «هینر اویدو» از کاستاریکا، در دومین دیدار  ۱۳ بر ۹ مقابل «میخائیل آرتامونو» از روسیه بازنده و از دور مسابقات کنار رفت.

این دوره از مسابقات عصر امروز به پایان می رسد.

آخرین اخبار