www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۳۲ 1395/01/25

کیمیا علیزاده: نمی‌گذارم فرصت المپیکی شدن از دست برود

کیمیا علیزاده می‌گوید: نمی‌گذارم فرصت کسب سهمیه المپیک از دست برود و تمام تلاش را می کنم که به ریودوژانیرو برسم. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، ملی پوش تکواندوی بانوان در خصوص رقابتهای کسب سهمیه تکواندوی المپیک از مسابقات گزینشی قاره آسیا گفت: این رقابت ها آخرین فرصت کسب سهمیه برای من و […]

کیمیا علیزاده می‌گوید: نمی‌گذارم فرصت کسب سهمیه المپیک از دست برود و تمام تلاش را می کنم که به ریودوژانیرو برسم.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، ملی پوش تکواندوی بانوان در خصوص رقابتهای کسب سهمیه تکواندوی المپیک از مسابقات گزینشی قاره آسیا گفت: این رقابت ها آخرین فرصت کسب سهمیه برای من و اکرم خدابنده است. برای حضور در این رقابتها انگیزه زیادی دارم. تمام تلاشم را می‌کنم که سهمیه المپیک ریو را کسب کنم.

وی افزود: مدتی دچار مصدومیت بودم که خوشبختانه با کمک پزشکان و مربیان دوباره به شرایط آرمانی رسیدم. خدابنده نیز آسیب دیده بود و این مصدومیت ها تمرینات ما را تحت تاثیر قرار داد.

دارنده برنز جهان ادامه داد: ما حتی می توانستیم از طریق رنکینگ به سهمیه برسیم اما نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم. اما حالا شرایط برای کسب سهمیه مهیا شده و نباید این فرصت را به راحتی از دست داد.

علیزاده در خصوص رقبای خود گفت: رقبای سختی پیش رو دارم. هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم اما کار خود را می کنم و برای کسب سهمیه می روم. باید به فینال برسم تا به سهمیه المپیک برسم. خیلی به المپیک فکر می‌کنم و باید به هدفم برسم.

وی با بیان این که مسئولان فدراسیون و مربیان زحمات زیادی کشیده اند، خاطر نشان کرد: در این چند سال فدراسیون از هیچ کوششی دریغ نکرد و امکانات خوبی را در اختیار ما گذاشت. مربیان نیز برای موفقیت ما از خودمان بیشتر تلاش کردند.

علیزاده در پایان گفت: دوست دارم حضور در المپیک را تجربه کنم و مبارزه جنگنده‌ای خواهم داشتم. از نظر بدنی آماده ام و امیدوارم که در روز مسابقات به اوج آمادگی برسم.

به نقل از خبرگزاری ایسنا

Tel-razmavar1

آخرین اخبار