www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۱ 1395/02/11

کاراته از تندروها ضربه خورده است/ هروی به حاشیه‌سازان کمک کرد!

سرمربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: کاراته نیازمند آرامش و حضور مردی مقتدر در راس فدراسیون است. بیاد داشته باشیم که همیشه این تندروها بودند که به این رشته پرطرفدار لطمه زده‌اند. مسعود رهنما با بیان مطلب فوق به پایگاه خبری رزم نیوز  گفت: من از انتخاب شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت می […]

سرمربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: کاراته نیازمند آرامش و حضور مردی مقتدر در راس فدراسیون است. بیاد داشته باشیم که همیشه این تندروها بودند که به این رشته پرطرفدار لطمه زده‌اند.

مسعود رهنما با بیان مطلب فوق به پایگاه خبری رزم نیوز  گفت: من از انتخاب شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت می کنم و با تبریک به او آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم. هروی سالها در تیم ملی کنار من بوده و تجربیات ارزشمندی در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی کسب کرده که اکنون می تواند به عنوان مرد شماره یک کادر فنی تیم ملی از آنها بهره ببرد. ضمن اینکه انتخاب هروی دلیل برعدم شایستگی استاد سلیمانی نمی شود.

وی ادامه داد: با وجود حمایتی که از هروی دارم ، بر اساس مصاحبه های من بعد از بازیهای آسیایی اینچئون و قهرمانی جهان در آلمان که در آرشیو خبرگزاری ها موجود است، اگر یکبار دیگر سرمربی تیم ملی شوم هروی و روحانی که از بهترین دوستان من هستند را به عنوان کمک های خود انتخاب نخواهم کرد. چرا که این دو با سکوت خود در همان برهه از زمان باعث بروز حاشیه های فراوان در کاراته شده و از این طریق به حاشیه سازان کمک کردند.

سرمربی سابق تیم ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من از شهرام هروی حمایت می کنم ولی مانند برخی دوستان همچون فرید خمامی مخالفین او را خائن نمی دانم. رزمی نویسان همیشه کمک حال کاراته بودند و در بسط و گسترش این رشته نقش موثری داشته اند. برخورد با آنها و مصاحبه های آنچنانی برای بدست آوردن دل عده ای دیگر با اهداف خاص به هیچ عنوان پسندیده نیست و امیدورام تندروها دست از سر کاراته بردارند.

رهنما ادامه داد: من نه با شیوه آنها که بعد از سال ۸۶ که با سرمربیگری من و کمک هروی در مسابقات جهانی امیدها نایب قهرمان شده و در آسیا هم قهرمان شدیم هروی را بله قربان گو معرفی کردند و در این دوره برای تاثیرگذاری در تصمیمات کمیته فنی که یک مربی خاص انتخاب نشود ، از او حمایت کردند موافقم و نه شیوه فرید خمامی که مخالفین هروی را خائن معرفی کرد می پسندمKata-razmnews

وی به انتخاب نشدن سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: با وجود آنکه با سیلمانی در مباحث فنی اختلاف شدید دیدگاهی دارم و معتقدم او یکی از اخلاق مدارترین مربیان کاراته است ولی این درست نیست که طرفداران او به دنبال یک دلیل ماورای طبیعی و توطئه دیگران برای انتخاب نشدن او باشند.

مدیرکل ورزش گیلان در مورد دلیل غیبت در جلسه کمیته فنی گفت: من در دو جلسه غیبت کردم چرا که علی رغم دستور سرپرست فدراسیون مصوبه کمیته فنی را اجرا نکرد. ما در این کمیته تصویب کردیم که استاد صیدگر به عنوان یکی از سازنده ترین مربیان و همچنین داوران جهانی عضو شورای داوری فدراسیون باشند که متاسفانه نمی دانم چرا اجرایی نشد و در صورت اجرایی شدن، چرا اعلام نکردند.

سرمربی سابق تیم ملی با اشاره مجدد به نقش تاثیرگذار خود و مهدی جعفری در نتایج مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی اینچئون اظهار داشت: برای موفقیت تیم ملی در این دو میدان مهم و حساس هر کمکی که می توانستیم انجام داده که اردوی آخر در رشت یکی از همه این موارد بود. هر چند در آن برهه سکوت کرده و از هروی و روحانی حمایت کردیم ولی این دلیل نمی شود که آقایان بخواهند سخنانی خلاف واقع عنوان نمایند.

رهنما در پایان گفت: هروی اکنون مقبولیت خوبی در بین تمامی اقشار کاراته دارد و همه گروه ها او را به عنوان سرمربی تیم ملی قبول دارند و اگر می خواهد در مسابقات جهانی به موفقیت دست پیدا کند باید از بروز پدیده شوم بازیکن سالاری جلوگیری کند. سایر شرایط برای موفقیت او فراهم است.

منبع: خبرگزاری مهر

Tel-razmavar1

آخرین اخبار