www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۱ 1394/02/17

پس از تعیین تکلیف آقایان در حوزه فنی بانوان کاراته ؛ فدراسیون سنت جدید دیگری را باب کرد: لغو دیدار سرنوشت ساز هفته!

در شرایطی که شمارش معکوس برگزاری رقابت های حساس هفته دوم از دور برگشت سوپرلیگ کاراته بلافاصله پس از پایان هفته اول آغاز شده و اهالی این رشته برای جدال حساس و تعیین کننده صدرنشین با مدافع عنوان قهرمانی، لحظه شماری می کردند، بار دیگر فدراسیون کاراته سنت جدید دیگری این بار در تاریخ برگزاری […]

در شرایطی که شمارش معکوس برگزاری رقابت های حساس هفته دوم از دور برگشت سوپرلیگ کاراته بلافاصله پس از پایان هفته اول آغاز شده و اهالی این رشته برای جدال حساس و تعیین کننده صدرنشین با مدافع عنوان قهرمانی، لحظه شماری می کردند، بار دیگر فدراسیون کاراته سنت جدید دیگری این بار در تاریخ برگزاری لیگ های ورزشی را باب کرد به نحوی که فردا جمعه، مهمترین بازی هفته یعنی دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و آذرخودرو قم برگزار نخواهد شد!به گزارش رزم نیوز، دانشگاه آزاد پس از حضور در مسابقات سطح پایین جام باشگاه ها با توجیه مصدومیت فداکار ، سنچولی، سلطانی و روشنی به عنوان نفرات تعیین کننده و اصلی خود، رسما درخواست تعویق زمان برگزاری مسابقه این هفته در مقابل آذرخودرو را ارائه کرد و با کمال تعجب، مسئولان آذرخودرو نیز با این درخواست موافقت نمودند یا حداقل خبر این توافق، چیزی است که از طرف فدراسیون مطرح شده است.

نکته قابل توجه اهمیت برگزاری این مسابقه و نتیجه حاصله برای تیم مناطق نفت خیز جنوب بود زیرا نفت، هفته قبل با برتری مقابل دانشگاه جای خود را در رتبه دوم جدول، تحکیم و این هفته برای کسب جایگاه صدرنشینی با آذرخودرو مبارزه خواهد کرد.
واقعیت این است لغو این مسابقه بدون هیچگونه منطق مشخص و استدلال قابل قبول از سوی مسئولان فدراسیون خیلی متعجبمان نکرد زیرا هنوز فراموش نکرده ایم از فدراسیونی که با اعطای اختیارات تام به مدیر فنی تیم ملی به وی اجازه دخالت مطلق در امور فنی و تعیین گزینه های سرمربیگری و مربیگری تیم های ملی رده بانوان! را فراهم ساخته تا جایی که مدیر فنی تیم ملی به صراحت در مصاحبه هایش نقش نایب رئیس بانوان و هویت این بخش را نادیده گرفته است، بیش از این انتظار دیگری نمی توان داشت!

در هر حال، در مسابقات این هفته تیم آذرخودرو كه با ۳۳ امتياز صدر جدول را در اختیار دارد، ابتدا به مصاف مهیار تهران خواهد رفت و در ادامه، مقابل نفت قرار خواهد گرفت. دانشگاه آزاد نیز به ترتیب با تيم هاي آكادمي كاراته كمربند سياه و شهرداري سيرجان ديدار مي كند.
در سایر مسابقات، تیم شهيد ستاري قرچك که در رده نهم جدول رده بندي قرار دارد، ابتدا با شهرداري سيرجان مبارزه خواهد كرد و در دومين ديدار به مصاف صنعت برق هرمزگان مي رود. همچنین آواي رزم نیز ابتدا با آكادمي كمربند سياه و در ادامه با تيم شهرداري سيرجان و در مرحله سوم با صنعت برق هرمزگان مبارزه خواهد كرد. آخرین بازی هم بين تيم هاي آكادمي كاراته كمربند سياه و مهيار تهران انجام مي شود.

آخرین اخبار