www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۳ 1393/12/17

پایان لیگ تکواندو با قهرمانی ورامینی‌ها/ دانشگاه و استیل بر سکوی دوم و سوم

هفته پایانی لیگ برتر تکواندوی جوانان – بزرگسالان مردان، امروز (یکشنبه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار و در پایان شهرداری ورامین قهرمان شد، دانشگاه آزاد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و صنایع استیل البرز عنوان سوم را بدست آورد. به گزارش “رزم نیوز” ، هفته هفتم (هفته پایانی) از مرحله برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی […]

هفته پایانی لیگ برتر تکواندوی جوانان – بزرگسالان مردان، امروز (یکشنبه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار و در پایان شهرداری ورامین قهرمان شد، دانشگاه آزاد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و صنایع استیل البرز عنوان سوم را بدست آورد.

به گزارش “رزم نیوز” ، هفته هفتم (هفته پایانی) از مرحله برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان – بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور، دقایقی پیش با برگزاری 3 دیدار و با حضور 140 تکواندوکار از 7 تیم، در خانه تکواندو پیگیری شد که در پایان، شهرداری ورامین با 10 برد، یک تساوی و یک باخت از 12 بازی و با کسب 31 امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

دانشگاه آزاد با 12 بازی و کسب 25 امتیاز و تفاضل 28 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و صنایع استیل البرز با 12 بازی و کسب 25 امتیاز و تفاضل 22 سوم شد.

تیم های پاس قوامین، بانک شهر، شهرداری شهر اندیشه و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نتایج هفته پایانی

بانک شهر 3 – صنایع استیل البرز 5

مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه صفر – پاس قوامین 8

شهرداری ورامین 8 – شهرداری شهر اندیشه صفر

دانشگاه آزاد اسلامی (استراحت)

شهرداری ورامین، صنایع استیل البرز، دانشگاه آزاد، بانک شهر، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، پاس قوامین و شهرداری شهر اندیشه 7 تیم حاضر در این رقابتها بودند.

 Untitled[15]

آخرین اخبار