www.khabarrazmavar.ir

سرمربی تیم ملی کاراته:

شناسه خبر : ۱۴:۰۸ 1397/03/16

هدف اصلی بازی‌های آسیایی است/ معرفی ترکیب تیم ملی بعد از استانبول

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: بعد از حضور در لیگ جهانی استانبول و پس از ارزیابی تورنمنت‌های قبلی ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سیدشهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: ۱۴ کاراته کایی که در اردوی تیم ملی حضور داشتند به پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی در استانبول اعزام شده و از روز جمعه ۱۸ خردادماه کار خود را در این رقابتها آغاز می کنند.

وی افزود: بعد از این مسابقات، رقابتهای قهرمانی آسیا در امان را پیش رو داریم و با هدف دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی اردن خواهیم شد. به همین دلیل ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات را بعد از حضور در رقابتهای استانبول معرفی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص برگزاری دیدار انتخابی بعد از این مسابقات هم گفت: در کلیه رقابتهای که از ابتدای سال ۲۰۱۸ تیم ملی حضور یافتیم؛ وضعیت ملی پوشان را ارزیابی کرده و میدان استانبول هم مرحله ای دیگر از این ارزیابی است. در کل تکلیف نفرات اصلی برای ادامه کار تیم ملی مشخص خواهد شد. شاید شرایط به سمتی پیش برود که دیدار انتخابی هم داشته باشیم.

هروی افزود: در رقابتهای استانبول با آمادگی نسبی حضور خواهیم داشت. هدف اصلی ما بازیهای آسیایی است و در این بین رقابتهای قهرمانی آسیا را نیز پیش رو داریم. بعد از دفاع از عنوان قهرمانی خود به امید خدا روی بازیهای آسیایی متمرکز خواهیم شد و امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم همانند گذشته نتایج خوبی در این میدان پراهمیت برای ورزش کشور کسب کنیم.

وی در پایان گفت: بعد از بازیهای آسیایی، مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا را نیز پیش رو خواهیم داشت. کار سختی در این سه میدان مهم پیش رو داریم. همه از کاراته انتظار دارند و سخت تلاش خواهیم کرد تا با موفقیت در هر سه میدان دل مردم ایران را با مدالهای خوشرنگ شاد کنیم.

رقابتهای لیگ جهانی کاراته از روز جمعه در استانبول آغاز می شود و تیم ملی ایران در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات شرکت می کند. در بخش بانوان نگین باقری، نسیرین دوستی، سارا بهمن یار، طراوت خاکسار، آویشن باقری، حمیده عباسعلی، زهره برزگر، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور،مبینا کاویانی و محدثه آقایی به این رقابتها اعزام می شوند.

در بخش مردان نیز امیرمهدیزاده، ابوالفضل شهرجردی، مجید حسن نیا، امیرمیرزایی، سعید احمدی، هامون درفش پور، علی اصغرآسیابری، بهمن عسگری، ابراهیم حسن بیگی، مهدی خدابخش، صالح اباذری، کیوان بابان، سامان حیدری و سجاد گنج زاده، راهی استانبول خواهند شد.

آخرین اخبار