www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۶ 1395/07/15

نورماگومِدوف: یا مبارزه عنوان قهرمانی یا ترک UFC !

خبیب نورماگومِدوف فایتر سبک وزن UFC به مسئولان این سازمان هشدار داد که اگر در مبارزه بعدی عنوان قهرمانی نباشد راه خروج از UFC را پیش خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، عقاب بیست و هشت ساله اهل روسیه که سابقه فعالیت در رشته هایی چون: سامبو،جودو ،کشتی آزاد و پانکریشن را در کارنامه ورزشی خود دارد. از طرفی هم در دوران هشت ساله حضور وی در دنیای MMA هرگز شکستی را متحمل نشده است. از این رو او خود را مستحق مبارزه بر سر عنوان قهرمانی سبک وزن یو اف سی می داند.

نورماگومِدوف در مصاحبه ی اخیر خود گفت: “اگر بعد از این مبارزه (مبارزه بین او و مایکل جانسون در UFC 205) آنها نام من را برای مبارزه عنوان قهرمانی ثبت نکنند، دیگر هرگز برای UFC مبارزه نخواهم کرد. دیگر نه! چون من شایسته آن هستم! چون من شکست ناپذیرم و هرگز نباخته ام. هشت سال و نیم است که شکست نخورده ام. هیچ وقت طعم،شکست را نچشیده و همه می دانند که شایسته مبارزه بر سر عنوان قهرمانی هستم”.

خبیب نورماگومِدوف با رکورد ۲۳ پیروزی پی در پی و بدون داشتن حتی یک شکست کاندید اصلی جدال بر سر عنوان قهرمانی سبک وزن بود اما کانر مک گرگور با تغییر دسته وزنی خود و آمدن به سبک وزن بدون هیچ زحمتی به یک باره جواز حضور در تایتل شات و مبارزه با ادی آلوارز را به دست آورد و نورماگومدوف را پشت خط انتظار نگاه داشت.

نورماگومدوف در اعتراض به این عمل UFC ناراحتی خود را اینگونه ابراز کرد: “UFC فکر می کند که کانر قدرت دارد؟! ایرلند تنها شش میلیون جمعیت دارد. من اهل روسیه هستم، کشوری با صد و پنجاه میلیون جمعیت. اگر UFC بعد از این مبارزه به من اجازه حضور در مبارزه عنوان قهرمانی را ندهد، به آنها نشان می دهم که چه قدرتی در روسیه دارم. اگر در مبارزه بعدی عنوان قهرمانی نباشم UFC هم دیگر جایی در روسیه نخواهد داشت. هرگز”.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار