www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۴ 1395/11/08

موساسی: هیچ کس نمی تواند من را شکست بدهد!

گگارد موساسی یکی از مدعیان میان وزن UFC سایر مدعیان این دسته را مورد خطاب قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، موساسی که نفر پنجم رده میان وزن است نوامبر سال گذشته میلادی در یک مبارزه انتقامی یوریا هال را شکست داد و پس از آن هم آمادگی خود را برای حضور زودتر از انتظار در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد. او تاکنون مدعیان بسیاری را به چالش کشیده، از کریس وایدمن، لوک راکهولد و اندرسون سیلوا تا نفر ششم رده بندی رابرت وایتِیکِر.

موساسی در مصاحبه با FOX SPORTS چنین گفت: “اگر من مبارزه خودم را انجام دهم برای هر کسی رقیب بدی خواهم بود. احساس می کنم بهترین مبارزه در حالت ایستاده را دارم. لوک راکهولد من را زمین نمی زند. کریس وایدمن هم من را تیک دان نخواهد کرد. کشتی آنها فوق العاده است ولی آنها باید آن را با حمله تلفیق کنند. در حال حاضر فایترهای سنگین وزن نمی توانند من را تیک دان کنند پس میان وزن ها هم این کار را نمی کنند. تمام چیزی که میتوانم بگویم این است که اعتماد به نفس بسیار بالایی دارم. من به دنبال مبارزه با این افرادم”.

موساسی در این بین بسیار تمایل به مبارزه با اندرسون سیلوا دارد که البته قرار است در UFC 208 با دِرِک برونسون مبارزه کند. موساسی از این اتفاق ناخشنود بود و از آمادگی خود برای مبارزه با هر کدام از گزینه های فهرست گفت.

“آنها می توانند هر چه می خواهند بگویند. من بعد از آسیب دیدگی با ماچیدا مبارزه کردم. من برای مبارزه با گوستافسون به سوئد رفته بودم اما او آسیب دیده بود. وقتی جان جونز از فایت کارت مسابقه با کورمایر کنار گذاشته شد من تمایل داشتم تا با کورمایر مبارزه کنم و برای مبارزه با آنتونی جانسون در UFC 206 هم تمایل داشتم. البته که می خواهم با اندرسون سیلوا مبارزه کنم اما فکر می کنم او کسانی را که می تواند به راحتی شکست دهد را برای مبارزه انتخاب می کند. درباره دِرِک برونسون باید بگویم که مبارزه او در حالت ایستاده وحشتناک بد است. متأسفم! او فایتر خوبیست اما مبارزه او در حالت ایستاده وحشتناک است”.

موساسی در ادامه از تمایلش برای مبارزه با هر کسی از نفر اول تا نفر پانزدهم سخن گفت و از پیروزی در برابر آنها با اعتماد به نفس سخن گفت : “من پیروز خواهم شد. به سادگی برای پیروزی می روم. اعتماد به نفس بالایی دارم. آنها با دیدن شکست های گذشته من می توانند اعتماد به نفس خود را بالا ببرند ولی در حال حاضر در موقعیت خوب و درستی هستم و هیچ کس نمی تواند بر من پیروز شود”.

موساسی در مبارزه بعدی خود در تاریخ بامداد یکشنبه ۲۰ فروردین ۹۶ به وقت ایران (شنبه شب ۸ آپریل ۲۰۱۷ به وقت محلی) و در UFC 210 به مصاف کریس وایدمَن خواهد رفت.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار