www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۲:۳۹ 1396/01/06

موساسی: با پیروزی بر وایدمن شایسته نبرد برای کمربند هستم

گگارد موساسی یکی از مدعیان دسته میان وزن UFC درباره مبارزه پیش روی خود اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور , “شکارچی رویا” مدتهاست که از آمادگی خود برای رویارویی با هر حریفی می گوید. او در مبارزات اخیر خود چهار پیروزی پیاپی به دست آورده و کریس وایدمن هدف بعدی اوست. بر خلاف موساسی اوضاع خوبی ندارد و در دو مبارزه اخیرش با ناک اوت در برابر لوک راکهولد و یوئل رومرو متوقف شد و به دنبال فرصتی برای پایان کابوس شکستهایش است.
موساسی در گفتگوی تصویری با “ام ام ای هیت” درباره کریس وایدمن چنین گفت: “او فایتر مستحکمیست، او در هر جایی خوب است اما فوق العاده نیست. او انفجاری عمل نمی کند و سرعت زیادی ندارد. او اعتماد به نفس دارد، گاهی اوقات هم از خود راضی می شود. فکر می کنم من را دست کم گرفته! به او نشان خواهم داد که شوخی نمی کنم. در فرم فوق العاده ای هستم و بابت مبارزه پیش رو بسیار مطمئن و خوشحالم”.
موساسی درباره اینکه آیا خصومت شخصی بین او و کریس وایدمن وجود دارد این چنین گفت: “برای او احترام قائلم، او فرد خوبیست. در پایان مبارزه همه چیز مثل سابق است”.
در پایان موساسی درباره مبارزه بر سر عنوان قهرمانی میان وزن صحبت می کند: “جریان مبارزه دن هندرسون برای عنوان قهرمانی را که دیدید اکنون هم جورج سنت پیر پس از بازگشت برای کمربند مبارزه می کند و نفر بعدی هم یوئل رومرو خواهد بود. نمی دانم، من فقط به پیروزی نیاز دارم و پس از آن بر روی این موضوع متمرکز خواهم شد. اما اگر سوال شما این است که برای مبارزه بر سر عنوان قهرمانی شایستگی دارم باید بگویم پس از پیروزی بر وایدمن بله”.

نبرد دیدنی گگارد موساسی و کریس وایدمن در رویداد UFC 210 نیویورک برگزار خواهد شد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار