www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۶ 1394/05/31

ملی پوشان تکواندو به اردو می روند

تمرينات تيم ملي تكواندوي مردان كشورمان از صبح امروز شنبه در مركز جهاني فدراسيون تكواندو آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مرحله دوم مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک ۲۷ شهریورماه به میزبانی ترکیه در شهر سامسون آغاز می شود و تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات دور جدید تمرینات خود را […]

تمرينات تيم ملي تكواندوي مردان كشورمان از صبح امروز شنبه در مركز جهاني فدراسيون تكواندو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مرحله دوم مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک ۲۷ شهریورماه به میزبانی ترکیه در شهر سامسون آغاز می شود و تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات دور جدید تمرینات خود را از امروز آغاز می کند.

ملي پوشان كشورمان هفته گذشته با ۴ تكواندوكار در مرحله اول مسابقات گرندپريكس در سال ۲۰۱۵، موفق به کسب يك مدال طلا توسط فرزان عاشورزاده و يك برنز توسط ابوالفضل يعقوبي بدست آوردند و پس از استراحتي كوتاه مدت، تمرينات صبح و بعدازظهر خود را از امروز زير نظر بيژن مقانلو (سرمربي) و مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربي) پيگيري خواهند كرد.

با اعلام سرمربي تيم ملي تكواندوي كشورمان، آرمین هادی پور، محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، فرزاد ذوالقدری، مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی مردان هستند.

آخرین اخبار