www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۲ 1396/05/04

مبارزه با تایلر کینگ مهمترین مبارزه من در RIZIN است

امیر علی اکبری در گفتگویی کوتاه با رزم آور از حساسیت مبارزه پیش رویش با حریف امریکایی سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پیش از سفر علی اکبری به ژاپن درباره آخرین شرایطش سوالاتی کردیم که پاسخ او نیز بسیار شنیدنی بود.

درست در لحظه ای که همه منتظر بودند تا امیر علی اکبری را در اوج آمادگی ببینند متاسفانه باخبر شدیم که گرفتار آنفولانزا شدی! وضعیتت بهتر نشده؟

علی اکبری: بله،متاسفانه دچار یک مریضی سخت شدم که به دلیل آنفولانزا و عفونت های مربوط به آن سه چهار روز بستری بودم.خدا رو شکر الان رو به بهبودی هستم و کم کم تمریناتم را مجددا شروع کردم و انشاالله بتوانم خودم را به این مسابقه برسانم.

درباره مبارزه پیش رویت برایمان بگو اگر چه یه تک مبارزه است و اهمیتش مانند سال قبل که در تورنمنت قهرمانی سنگین وزن بودی نیست ولی با این وجود حساسیت بالایی پیدا کرده! چرا؟

– این مسابقه برای من خیلی مهم است. بهتر بگویم شاید مهمترین مبارزه من در RIZIN است. چون از یک طرف این آخرین مبارزه قرارداد من در این سازمان است و پس از آن ماندن من در RIZIN یا رفتنم به سازمان های دیگر مشخص خواهد شد و از طرف دیگر این فایتر مدت شش یا هفت ماه است که برای من خط و نشان می کشد و مدام از طریق توئیتر و اینستاگرام کری خوانی می کند. فکر می کنم مبارزه جذابی شود به خاطر همین حواشی و کری خوانی هایی که پیش آمده و همین حساسیت این مبارزه را بیشتر می کند.

گفتی آخرین مبارزه قراردادت اما نگفتی اولویت خودت تمدید قرار داد هستش یا پیوستن به سازمانهایی مثل بلاتور یا UFC؟

– همه چیز بستگی به این مبارزه دارد و پس از این مبارزه انشاءالله تصمیم نهایی گرفته می شود و البته از طرفی منتظر بررسی قرارداد پیشنهادی جدید نیز هستم.

نظرت درباره تایلر کینگ چیست؟ به جز حرفهایی که بیرون رینگ میزند از نظر فنی او را چطور میبینی؟ اینجور که شنیده ایم مثل اینکه استراتژیت برای این مبارزه نبرد در حالت سرپا هستش و استفاده از ضربات مشت. چرا ؟

– به دلیل اینکه تایلر کینگ پیشینه فعالیت در جوجیتسو دارد و تمایلش بیشتر کشاندن مبارزه به خاک و استفاده از فنون جوجیتسو است لذا پس از آنالیز مبارزاتش این تصمیم را گرفتیم که مبارزه در حالت سرپا باشد و این تصمیم عاقلانه به نظر می رسد حالا ببینیم خواست خدا چیست؟!

در کنفرانس خبری پس از پیروزی بر دوس سانتوس برزیلی از رایزین خواستی مقدمات مبارزه با براک لزنر قهرمان سابق UFC رو برایت فراهم کنند. بعد از مبارزه با کینگ هم باز این درخواست را خواهی کرد یا نه؟

– اگر RIZIN بتواند قرارداد مبارزه با براک لزنر را برای یک تک مبارزه فراهم کند من قطعا سر حرفم هستم و از آن استقبال هم خواهم کرد.

برایت آرزوی موفقیت داریم و در آخر پیامت برای مردم و طرفدارانت.

– ممنون از شما و مرسی از مردمی که همیشه من را دعا می کنند و همیشه با پیام های پرمحبتشان چه در فضای مجازی و چه خارج از آن به من انرژی مثبت می دهند. دستشان را می بوسم و امیدوارم بتوانم یک مبارزه خوب انجام دهم و دلشان را شاد کنم.

آخرین اخبار