www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۶ 1393/09/29

ماراتن صعود در لیگ برتر ووشو

هفته ششم از رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای ایران در حالی به پایان رسید که تیم های مدعی تلاش خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی آغاز کردند. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، هشت بازی از هفته ششم این رقابتها روز گذشته در سالن آکادمی ملی ووشو برگزار شد که در نهایت دانشگاه آزاد […]

هفته ششم از رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای ایران در حالی به پایان رسید که تیم های مدعی تلاش خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، هشت بازی از هفته ششم این رقابتها روز گذشته در سالن آکادمی ملی ووشو برگزار شد که در نهایت دانشگاه آزاد و پارس جنوبی با ایستادن در صدر گروه های اول و دوم  بار خود را برای صعود به نیمه نهایی بستند و سایر تیم ها برای کسب مجوز دو تیم دیگر تلاش می کنند.

این هفته شهرداری بندرعباس 8 بر 5 مقابل تاکسیرانی آمل صاحب پیروزی شد. کمیته شینگ یی چوان در پیکار با رنگ فیروزه شیراز 9 بر چهار به برتری دست يافت و پارس جنوبی هم در یک بازی یک طرفه 12بر يک از سد  هیئت آذربایجان شرقی گذشت و در آخرین بازی هم  سپاه میرجاوه در مبارزه با پاس قوامین کرمانشاه 10 بر 3 صاحب پیروزی شد.

در پایان هفته ششم  دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بندرعباس خانه های  اول و دوم گروه یک را در اختیار دارند در گروه دوم نیز  تیم های پارس جنوبی و پاس قوامین کرمانشاه در بالای جدول قرار دارند.

در پایان این هفته رقابت، برترین ها از سوی سازمان لیگ معرفی شدند که به تفکیک هر گروه به شرح زیر است:

گروه اول:

فنی ترین تیم: دانشگاه آزاد

تیم اخلاق: رنگ فیروزه شیراز

سرپرست نمونه: حمیدرضا زند (شینگ یی چوان)

پرامتیازآورترین تالوکار: رضا خلف زاده (دانشگاه آزاد)

سانداکار برتر: علیرضا قاسم زاده (تاکسیرانی آمل)

مربی برتر: منصور نوروزی (دانشگاه آزاد)

گروه دوم:

فنی ترین تیم: پارس جنوبی

تیم اخلاق: سپاه میرجاوه

سرپرست نمونه: ایوب چراغی (پارس جنوبی)

پرامتیازترین تالوکار: طاهر قاسمی (پارس جنوبی)

سانداکار نمونه: محمد ترکمن (پاس قوامین کرمانشاه)

مربی برتر: رامین موحدنیا (پارس جنوبی)

آخرین اخبار