www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۲۶ 1393/10/29

قیمت بلیت رقابتهای المپیک اعلام شد؛ جودو گرانترین در بین رزمی ها

اگر چه حدود یک سال و نیم تا آغاز بازیهای المپیک 2016 ریو برزیل باقی مانده است، اما طبیعی است که وقتی پای بزرگترین رویداد ورزشی جهان درمیان باشد از مدتها قبل از آغاز رسمی بازیها، بخشهایی از آن از همین حالا استارت خواهد خورد. بخشهایی مثل شروع ثبت نام برای فروش بلیت مسابقات رشته […]

اگر چه حدود یک سال و نیم تا آغاز بازیهای المپیک 2016 ریو برزیل باقی مانده است، اما طبیعی است که وقتی پای بزرگترین رویداد ورزشی جهان درمیان باشد از مدتها قبل از آغاز رسمی بازیها، بخشهایی از آن از همین حالا استارت خواهد خورد. بخشهایی مثل شروع ثبت نام برای فروش بلیت مسابقات رشته های ورزشی حاضر در المپیک. حتی قیمت بلیت ها هم از هم اکنون مشخص شده اند.

به گزارش “رزم نیوز” ، در بین رشته های رزمی حاضر در المپیک، گرانترین بلیت مربوط به مسابقات فینال جودو و ارزان ترین بلیت هم مربوط به فینال رشته کشتی است. البته قیمت بلیت ها بسته به جایگاه انتخابی و بسته به مرحله مسابقات (مقدماتی، نیمه نهایی، فینال) متغیر است.

قیمت بلیت مسابقات فینال رشته های رزمی حاضر در ریو 2016 به ترتیب قیمت عبارتند از:

فینال مسابقات جودو 700 رئال برزیل تقریبا معادل  267 دلار

فینال مسابقات تکواندو 420 رئال برزیل تقریبا معادل 160 دلار

فینال مسابقات بوکس 300 رئال برزیل  تقریبا معادل  114 دلار

فینال مسابقات کشتی 210 رئال برزیل تقریبا معادل  80 دلار

قیمت بلیت مراسم افتتاحیه بازیها نیز 4600 رئال برزیل معادل 1750 دلار و بلیت مراسم اختتامیه 3000 رئال برزیل معادل 1144 دلار قیمت گذاری شده اند.

جالب است بدانید گرانترین بلیت رقابت ها 1200 رئال برزیل(457 دلار) قیمت دارد و مربوط به فینال مسابقات رشته های دوومیدانی، والیبال و بسکتبال می باشد.

banner-confira-ingressos-en

آخرین اخبار