www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۰۵ 1395/08/01

عزم پاکیائو برای چالش وارگاس

مانی پاکیائو بوکسر نامدار فیلیپینی که مدتی از دنیای رینگ به دور بود،برای مبارزه با وارگاس به رینگ بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پاکیائو ۳۷ ساله که پس از پیروزی بر تیموتی بِرَدلی در ماه مِی میلادی تصمیم به کناره گیری از دنیای بوکس را داشت، حال برای یک چالش مهم دیگر دستکش به دست خواهد کرد. این چالش بزرگ جسی وارگاس نام دارد. وارگاس ۲۷ ساله رکورد ۲۷ پیروزی از ۲۸ مبارزه را در کارنامه خود دارد و عنوان قهرمانی ولترویت WBO را یدک می کشد. از این رو بدیهیست که این مبارزه نبردی سخت برای پاکیائو خواهد بود و البته محکی جدید تا مشخص شود که دوران پک من به پایان رسیده یا نه؟!پاکیائو در طول دوران ۲۱ ساله حضورش در بوکس در دسته های وزنی مختلف عناوین متعددی را به دست آورده و خود را به عنوان یکی از بهترینهای تاریخ معرفی کرده است.

نظر وارگاس درباره این مبارزه:

“خیلی از شماها برایم آرزوی موفقیت کردید.اما در ذهن خود می گویید که فکر نمی کنم او بتواند از پسش براید!ولی من اینجا هستم تا به شما بگویم که من می توانم!همیشه به شما ثابت کردم که در اشتباهید.اکنون من هنوز در اوج هستم.من هنوز قهرمان جهانم”.

نظر پاکیائو درباره این مبارزه:

“این یک چالش بزرگ برای من است.چون او قهرمان است.و از طرفی این نخستین مبارزه من از زمانیست که به عنوان سناتور انتخاب شده ام.بنابراین برای من افتخاریست تا یک رکورد دیگر در دوران ورزشی خود بدست آورم”.

آخرین اخبار