www.khabarrazmavar.ir

تصمیم نهایی با کمیته فنی تکواندو است؛

شناسه خبر : ۱۲:۵۹ 1395/11/20

شش مربی گزینه‌های شورای فنی برای تیم تکواندو

شورای فنی تکواندو در پایان نشست ۵ ساعته خود، اسامی شش مربی را برای حضور در راس کادر فنی تیم‌های ملی به کمیته فنی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، نخستین جلسه شورای فنی تکواندو عصر سه شنبه با حضور کلیه اعضا و ریاست سید محمدپولادگر برگزار شد و در نهایت مقرر شد برای رقابتهای قهرمانی جهان و بازیهای کشورهای اسلامی دو تیم با کادر مربیگری مجزا تشکیل و کار آماده سازی را آغاز کنند.

در پایان این جلسه طولانی برای انتخاب گزینه های واجد شرایط هدایت تیم ملی، رای‌گیری صورت گرفت که در نهایت سیدنعمت خلیفه، فریبرز عسگری، مهدی بی باک، فیض الله نفجم، رحیم صالحی و یوسف کرمی به عنوان گزینه های مربیگری در تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان با اخذ بیشترین آرا به کمیته فنی معرفی شدند.قرار است از میان همین نفرات کادر فنی تیم منتخب دانشجویان نیز معرفی شود.

قرار است کمیته فنی که با حضور آذرپاد، سروی، رحیمی، نظری و رضایی تشکیل جلسه داده و از میان این گزینه ها، یک نفر را در هر بخش برای هدایت تیم ملی انتخاب کند.

در این شورا، تصمیم گیری شد که اعضا نظارت بر کار آماده سازی و اجرای برنامه های کادر فنی را تا پایان رقابتهای پیش رو برعهده داشته باشند. همچنین محمدرضا زوار و مجید امین ترابی نیز به عنوان دبیر و سخنگوی شورا تعیین شدند.

سید نعمت خلیفه، فریبرز عسکری، محمدرضا زوار، فیض‌الله نفجم، پیام خانلرخانی، مهدی بی‌باک، وحید عبداللهی، یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، مجید امین ترابی، رحیم صالحی، احمد اخلاقی، هادی افشار، مهرو کمرانی، ندا زارع و فاطمه اسد پور در این جلسه حضور داشتند.

چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر «باکو» آذربایجان و بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۳ تا ۹ تیر ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود.

آخرین اخبار