www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۲۲ 1395/09/29

سیلوا جا زد، کینگ مو جایگزینش شد!

وندرلی سیلوا فایتر کهنه کار و سرشناس برزیلی که قرار بود در راند دوم تورنمنت RIZIN حضور داشته باشد از حضور در این رویداد انصراف داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، وندرلی سیلوا ۴۰ ساله پس از یک بازنشستگی در سال ۲۰۱۳ قصد داشت در سال ۲۰۱۶ دوباره به میدان مبارزات بازگردد و تنه به تنه یک حریف بزرگ به نام میرکو کروکاپ بزند.حتی قرارداد بین او و RIZIN به امضا رسیده بود.در دور قبل مسابقات RIZIN تصمیم بر این شد که وندرلی سیلوا از مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت وارد رقابت ها شود و برای جذابیت هر چه بیشتر در برابر کروکاپ قرار گیرد. اما مدتی بعد سیلوا با تماسی که با مسئولین RIZIN داشت از عدم آمادگی جسمی و ذهنی خود برای شرکت در این مبارزه خبر داد. به دنبال انتشار این خبر کروکاپ بسیار خشمگین و نارحت شد و سیلوا را یک بزدل خطاب کرد. او در واکنش به این خبر در صفحه شخصی خود در فیسبوک این چنین نوشت:

“حریف من به جای سیلوای بزدل، کینگ مو خواهد بود و احتمالاً سخت ترین حریف من در تورنمنت. قهرمان سال گذشته RIZIN، استرایک فورس و قهرمان چندین دوره کشتی ایالات متحده امریکا که در نیمه سنگین وزن و سنگین وزن فعالیت دارد. او ۹ پیروزی از ۹ مبارزه در سنگین وزن دارد. فایتر سطح بالایی که آسان نخواهد بود. آماده سازی برای رقیبی که خوب می دانی کیست و چیزی که از او انتظار دارید،راحت نیست! اما چیزی که اتفاق افتاده دیگر رخ داده. هر چه حریف سنگین تر (سخت تر) باشد پیروزی در برابر او شیرین تر خواهد بود”.

اما یک نفر دیگر هم از کنار کشیدن سیلوا قطعاً ناراحت خواهد بود و او کسی نیست جز امیر علی اکبری خودمان. امیر خیلی دوست داشت در دورهای بعد با سیلوا مبارزه کند اما خب بخت با او یار نبود!

اما کینگ مو کیست؟ محمد لاوال ملقب به کینگ مو لاوال فایتر ۳۵ ساله امریکایی است.او تجربه مبارزه برای پروموشن هایی چون بلاتور،استرایک فورس و M-1 را در کارنامه خود دارد.رکورد حرفه ای او ۲۰ پیروزی از ۲۶ مبارزه است و سال گذشته نیز فاتح تورنمنت جایزه بزرگ وزن ۱۰۰ کیلوگرم RIZIN شده است.قطعاً او سدی قوی در برابر کروکاپ برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی تورنمنت خواهد بود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار