www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۳۱ 1402/12/04

استکی: علی‌اکبری کمربند را بگیرد به سراغ بوکس می‌روم

مربی اختصاصی امیر علی‌اکبری گفت: بعد از اینکه علی‌ اکبری کمربند سازمان وان چمپیونشیپ را بگیرد به سراغ بوکس می‌روم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، علیرضا استکی در گفت‌وگوی ، در خصوص آخرین شرایط امیر علی‌اکبری فایتر MMA کشورمان اظهار داشت: بعد از آخرین مبارزه امیر که حدود 6 ماه پیش برگزار شد، به صورت مداوم تمرین داشتیم و دو اردو در کیش برگزار کردیم. در این مدت یک بار بازی او به تعویق افتاد و  سرانجام قرار شد یازدهم اسفند ماه در قطر با آرجن بولار هندی – کانادایی مبارزه کند. خدا را شکر امیر از لحاظ روحی، روانی و فنی در شرایط خوبی قرار دارد اما حریف او نیز قدرتمند است و بازی جذاب و سختی در پیش خواهد بود.

وی با اشاره به سابقه حضور هر دو فایتر در کشتی عنوان کرد: بولار نیز مانند امیر کشتی‌گیر بوده و سابقه کسب کمربند سازمان وان چمپیونشیپ را دارد و فایتر کوچکی نیست. در سازمان وان چمپیونشیپ کسب کمربند راحت نیست اما بولار یک بار موفق به انجام این کار شده است. با این حال آنالیز زیادی روی داشته‌ایم و امیر برای شکست او به قفس خواهد رفت.

مربی فایتر کشورمان در مورد اینکه چقدر امیدوار به تداوم روند پیروزی‌های اخیر امیر است، گفت: فکر نمی‌کنم علی‌اکبری به بولار بباز باشد، مگر اینکه اتفاق خاص و غیرمترقبه‌ای بیفتد. قطعاً اگر مبارزه در شرایط عادی برگزار شود، پیروز امیر خواهد بود.

استکی در خصوص برنامه‌های آینده علی‌اکبری عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر امیر به امید خدا برنده این مبارزه باشد، مبارزه بعدی او برای کسب کمربند خواهد بود و فکر می‌کنم حریف او نیز مالیخین باشد.

وی در خصوص انگیزه‌های امیر برای انتقام از بولار گفت: بحث دیدار گذشته امیر و مالیخین به پایان رسیده است و مبارزه احتمالی آنها یک دیدار جدید است. به عنوان یک مربی به انتقام و این مسائل فکر نمی‌کنم. مالیخین در آن مبارزه آماده‌تر بود و به پیروزی رسید و حالا اگر قرار باشد این بازی برگزار شود، امیر باید به مرز آمادگی برسد و خودش را ثابت کند.

سرمربی پیشین تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش حضور قهرمانان رشته‌های مختلف در MMA، پیشنهاد مربیگری از سوی این ورزشکاران نداشته است، گفت: با توجه به اینکه خیلی سرگرم بوکس هستم، خیلی علاقه‌ای به رشته‌ای غیر از بوکس ندارم. در خصوص علی‌اکبری نیز چون از ابتدا با هم بودیم و از لحاظ اخلاقی و اعتقادی شبیه هم هستیم، کنارش هستم و کمکش می‌کنم.

استکی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال پیشنهاد از ورزشکاران مختلف زیاد است و تا به حال نیز رسانه‌ای نکردم. خیلی از قهرمانان پیشنهاد دادند تا در کنارشان باشم اما واقعاً وقت ندارم. یک رسالتی دارم و قولی به علی‌اکبری داده‌ام و بعد از آن دوباره سراغ بوکس و کارهای خودم خواهم رفت. تمام تلاشم این است که امیر کمربند وان چمپیونشیپ را کسب کند. برای این مهم نیز اصل قضیه تلاش و توانایی خود علی‌اکبری است و من نیز کمکش خواهم کرد.

آخرین اخبار