www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۱۹ 1393/10/30

سليماني و عبدالمحمدي در راس تیم های ملی کاراته

فدراسیون کاراته دو مربی را به عنوان سرمربی تیم های ملی بزرگسالان و رده سنی پایه انتخاب و معرفی کرد. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، پس از حواشی متعددی که پیرامون تیم ملی کاراته در بازیهای آسیایی و رقابتهای قهرمانی جهان بوجود آمد، رئیس فدراسیون کاراته با سپردن مسئولیت مدیر تیم های ملی به […]

فدراسیون کاراته دو مربی را به عنوان سرمربی تیم های ملی بزرگسالان و رده سنی پایه انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، پس از حواشی متعددی که پیرامون تیم ملی کاراته در بازیهای آسیایی و رقابتهای قهرمانی جهان بوجود آمد، رئیس فدراسیون کاراته با سپردن مسئولیت مدیر تیم های ملی به آرین خود وظیفه انتخاب کادر فنی را به وی واگذار کرد.

بر همین اساس نیز این پیشکسوت کاراته مدتها سرگرم بررسی شرایط مربیان مختلف و رایزنی با افراد مورد نظر خود شد در نهایت مطابق با پیش بینی ها عليرضا سليماني به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان و زير 21 سال و محمدرضا عبدالمحمدي به عنوان سرمربي تيم ملي نوجوانان، جوانان معرفي شدند.

اسامی مربیانی که قرار است به عنوان کادر فنی با این دو مربی فعالیت کنند نیز پس از مسابقات قهرماني كشور و از سوي سرمربيان تعيين و معرفي مي گردد. اسامي كادر فني تيم ملي بانوان نيز هفته آينده معرفي خواهد شد.

آخرین اخبار