www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۹ 1396/08/08

سرمربی تیم بوکس سیستان و بلوچستان: تخلف فقط یک ادعای کذب است / می خواهند ثوری را تخریب کنند

سرمربی تیم بوکس سیستان و بلوچستان گفت: تخلف در رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان یک ادعای بی اساس است و نظر کمیته انضباطی و شناسنامه ورزشکار ملاک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بیست و هفتمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور به منظور شناخت نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی در حالی از چهارم آبان ماه به میزبانی شهر سنندج آغاز شده است که تاکنون با حاشیه های زیادی روبه رو بوده چرا که این پیکارها در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شده است.

غیبت بوکسورهای سرشناسی همچون روزبهانی، قاسمی پور، دلاوری، طلوتی، شوریان و … همچنین جای خالی «خیمنز کوبایی» سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان که همچنان با فدراسیون بوکس قرارداد دارد در این مسابقات، از جمله حواشی پیکارهای قهرمانی کشور امسال است.

از دیگر حاشیه های جالب این رقابت ها می توان به دعوت اختصاصی هیئت بوکس استان کردستان به عنوان میزبان از چند چهره که در لیست دعوتی سرپرست جدید فدراسیون نبودند اشاره کرد که در میان آنها نام چند کاندیدای ریاست فدراسیون هم وجود دارد.

غیبت بابک بردبار داور بین المللی بوکس هم سرو صدای زیادی در این دوره از رقابت های قهرمانی کشور به پا کرد که شنیده می شود وی به علت حمایت از یک کاندیدای ریاست فدراسیون از داوران حاضر در قهرمانی کشور خط خورده است، بردبار در مصاحبه های خود به صراحت اعلام کرده است که دلیل خط خوردنش از جمع داوران قضاوت کننده مسابقات کشوری حمایتش از کاندیدای خاص است.

ادعای تخلف در مسابقات کشوری بزرگسالان

جدیدترین حاشیه رقابت های کشوری بزرگسالان سنندج را هم مربی تیم بوکس استان تهران به راه انداخته که مدعی شده است استان سیستان و بلوچستان تخلف کرده است و یک بوکسور را با دو نام و فامیل متفاوت راهی مسابقات کشوری کرده است.

مسعود شیبانی گفته بود: تیم بوکس سیستان و بلوچستان در وزن ۵۶ کیلوگرم از بوکسوری استفاده کرده که در سالهای قبل با نام عبدالحمید شولی‌بر در مسابقات شرکت می کرد و حتی در سکوی قهرمانی نیز هم ایستاده اما امسال با نام دانیال شهبخش در مسابقات حضور پیدا کرده است!

مربی تیم بوکس تهران در مصاحبه خود به شکل آشکاری از ثوری کاندیدای ریاست فدراسیون انتقاد کرده است و مشخص نیست این موضوع چه ارتباطی به رئیس سابق هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان داشته است؟ وی در این باره گفت: جای تاسف دارد، ثوری قرار است در انتخابات فدراسیون شرکت کند و به عنوان رئیس این رشته ورزشی انتخاب شود. چه تضمینی وجود دارد در صورت انتخاب ثوری این اتفاقات در تیم ملی نیز نیفتد؟ من قصد جسارت به ثوری را ندارم اما او از این تخلف اطلاع داشته و هیچ برخوردی نکرده است.

این اظهارات درحالی مطرح شده است که به نظر می رسد ثوری هیچ نقشی در این قضیه نداشته است.

سرمربی تیم بوکس سیستان و بلوچستان: ثوری چهار سال است که رئیس هیئت نیست

محمود نحدانی، سرمربی تیم بوکس سیستان و بلوچستان درباره ماجرای تخلف به خبرنگار رزم آور گفت: در حال حاضر در رقابت های قهرمانی کشور بزرگسالان هستیم و در رده بزرگسالان که کسی تخلف نمی کند! در این مواقع نظر کمیته انضباطی ملاک و شناسنامه فرد هم که موجود است این ادعا چرا باید مطرح شود؟

وی خاطرنشان کرد: من فکر می کنم در آستانه انتخابات قصد داشتند برای ثوری حاشیه درست کنند چون می دانند که او یک رقیب سرسخت است و شانس خوبی هم در انتخابات دارد، در جواب انتقادی که به ثوری شده است باید بگویم که او ۴ سال است که دیگر رئیس هیئت سیستان و بلوچستان نیست اگر هم تخلفی باشد عمر آن به زمان ریاست او برنمی گردد، تیم سرمربی دارد، سیستان و بلوچستان هم رئیس دارد چرا نام ثوری را وسط آورده اند که او پاسخگو باشد؟

لازم به ذکر است، رقابت های قهرمانی کشور بوکس در رده بزرگسالان امروز ۸ آبان به پایان می رسد.

انتهای پیام

آخرین اخبار