www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۸ 1394/04/10

زارعیان: رقابت با بهترین های دنیا سخت و دشوار است

سرمربی تیم ملی جودو گفت: رقابتهای جایزه بزرگ با حضور بهترین های دنیا برگزار می شود و مبارزه در چنین میدان بزرگی سخت و دشوار خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مجید زارعیان قبل از ترک تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در طول هفته های اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر […]

سرمربی تیم ملی جودو گفت: رقابتهای جایزه بزرگ با حضور بهترین های دنیا برگزار می شود و مبارزه در چنین میدان بزرگی سخت و دشوار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مجید زارعیان قبل از ترک تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: در طول هفته های اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو جودوکار کشورمان که برای حضور در این مسابقات آماده می شدند به خوبی تمرین کرده و آمادگی لازم را کسب کردند.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات بلاروس جودوکاران سایر کشورها برای حضور در تورنمنت بوداپست راهی مجارستان شدند ولی ما تصمیم گرفتیم با استراحت بیشتر و آمادگی بهتر راهی مغولستان شویم.

زارعیان در خصوص غیبت قاسمی نژاد در این سفر گفت: امیرقاسمی نژاد برای مبارزات بهتر در وزن 90- کیلوگرم باید کمی وزن خود را بالا بیاورد و تمرینات بدنسازی هدفمندی را پشت سر بگذارد. به امید خدا در روسیه شاهد مبارزات خوب او خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی در مورد مسابقات مغولستان هم گفت: تورنمنت هایی که امتیاز آنها در رنکنیگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک ثبت می شود آهسته آهسته در حال پایان يافتن و است و کشورهای مختلف برای تثبیت جایگاه خود بهترین های خود را به این مسابقات اعزام می کنند. امیدوارم در این میدان سخت ملایی و محجوب بتواند با ارائه مبارزات در خور توجه امتیازات خوبی کسب کنند.

زارعیان در مورد برنامه بعدی تیم ملی هم گفت: بعد از مسابقات مغولستان یک اردوی سه روزه داریم و سپس به تهران آمده برای مسابقات گراند اسلم روسیه آماده شده و بعد از آنهم در اردوی سوچی شرکت می کنیم. بعد از اردوی روسیه هم در شورای فنی در خصوص ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی تصمیم گیری خواهیم کرد.

قابل ذکر است رقابتهای مغولستان از روز جمعه در اولانباتور آغاز می شود.

آخرین اخبار