www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۸ 1395/02/05

رودکی: اگر با مربی ازبک به توافق برسیم تا المپیک می‌ماند/ 4 جودوکار راهی آذربایجان می‌شود

محمدرضا رودکی در گزارشی با پایگاه خبری رزم نیوز ، در مورد اینکه گویا قرار است روز سه‌شنبه یک مربی ازبکستانی برای هدایت تیم ملی جودو وارد ایران شود، گفت: قرار است 3 جودوکار المپیکی( جواد محجوب، سعید ملایی و علیرضا خجسته) به همراه سعید مرادی راهی مسابقات آذربایجان شوند. اگر محجوب و ملایی بتوانند رنکینگ […]

محمدرضا رودکی در گزارشی با پایگاه خبری رزم نیوز ، در مورد اینکه گویا قرار است روز سه‌شنبه یک مربی ازبکستانی برای هدایت تیم ملی جودو وارد ایران شود، گفت: قرار است 3 جودوکار المپیکی( جواد محجوب، سعید ملایی و علیرضا خجسته) به همراه سعید مرادی راهی مسابقات آذربایجان شوند. اگر محجوب و ملایی بتوانند رنکینگ خود را تثبیت و ارتقا دهند و از آن طرف علیرضا خجسته بتواند با کسب مدال بین 22 نفر رنکینگ قرار بگیرد، سعید مرادی نیز به عنوان چهارمین جودوکار از سهمیه قاره استفاده خواهد کرد و راهی المپیک می‌شود.

وی در ادامه افزود: خسروی‌نژاد با فدراسیون قطع همکاری نکرده است و در واقع قرارداد مربیان تا مسابقات قهرمانی آسیا بود. روز سه‌ شنبه یک مربی ازبکستانی به ایران می‌آید و پس از آشنایی با شرایط ملی‌پوشان و جودوی ایران و بررسی عملکرد مردان المپیکی در مورد مراحل بعدی تصمیم‌گیری می‌شود.

رودکی در ادامه عنوان کرد: مربی ازبکی قرار است بیاید با ما صحبت کند و او به یک کمک مربی بیشتر در تیم ملی نیاز ندارد. به هر حال جودو اگر 4 ملی‌پوش داشته باشد نیاز به مربیان زیادی ندارد. اگر به توافق برسیم و او شرایط را قبول کند تا المپیک هدایت ملی‌پوشان را بر عهده خواهد داشت.

مدیر تیم‌های ملی جودو گفت: ملک‌ محمدی با سعید ملایی کار می‌کند. خسروی‌نژاد هم با محجوب کار می‌کرد و حالا پس از ورود خجسته به جمع المپیکی‌ها ما نمی‌توانستیم یک مربی دیگر برای او بیاوریم. یعنی شرایط به صورتی می‌شد که سه ورزشکار با سه مربی و این از لحاظ علمی و ورزشی زیاد مناسب نبود.

وی در پایان اظهار داشت: قرار است مربی ازبکی چند روزی در کنار تیم ملی باشد و عملکرد ملی‌پوشان را رصد کنیم. ان‌شاءالله بعد از آن اگر نظر هر دو طرف مثبت بود در مورد این موضوع تعیین تکلیف خواهیم کرد.

به نقل از خبرگزاری فارس

Tel-razmavar1

آخرین اخبار