www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۸ 1395/03/19

رقابت ۸۰۰ تکواندوکاردرتسالونیکی/المپیکی ها شنبه به میدان می‌روند

رقابتهای تکواندو بین المللی یونان از فردا به مدت سه روز در سه رده سنی برگزار می شود که نفرات اعزامی کشورمان روز شنبه به دیدار رقبای خود می روند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، یکی از آخرین تورنمنت های بین المللی تکواندو در سطح جهان قبل از آغاز بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو از […]

رقابتهای تکواندو بین المللی یونان از فردا به مدت سه روز در سه رده سنی برگزار می شود که نفرات اعزامی کشورمان روز شنبه به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، یکی از آخرین تورنمنت های بین المللی تکواندو در سطح جهان قبل از آغاز بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو از فردا پنجشنبه به میزبانی یونان در «تسالونیکی» برگزار خواهد شد.

به دلیل فاصله زمانی مناسب این رقابتها تا زمان آغاز رقابتهای المپیک پیش بینی می شود اکثر تکواندوکارانی که کسب سهمیه کرده اند در این مسابقات حضور پیدا کنند و همین عامل باعث شده رقابتهای جذاب و دیدنی برگزار شود.

این رقابتها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد که سایت رسمی این مسابقات از ثبت نام نزدیک به ۸۰۰ تکواندوکار برای حضور در این رقابتها خبر داده است.

طبق برنامه، این رقابتها روز جمعه با برگزاری رقابتهای رده سنی نوجوانان آغاز می شود و تکواندوکاران رده سنی بزرگسالان روز شنبه به مصاف هم می روند که هر ۵ تکواندوکار اعزامی کشورمان به میدان می روند.

بر همین اساس تيم‌ملي كشورمان با تركيب آرمين هادي‌پور، فرزان عاشورزاده، مهدي خدابخشي، سجاد مرداني، و كيميا عليزاده صبح امروز برای حضور در این مسابقات راهی یونان شد.

تورنمنت يونان G۱ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتياز براي رنكينگ المپيكي و جهاني تعلق مي‌گيرد.

Tel-razmavar1

 

آخرین اخبار