www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۴۸ 1395/10/26

دوازده راند برای تساوی

نبرد پرهیجان جیمز دِگال و بادو جَک پس از دوازده راند با نتیجه تساوی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بامداد یکشنبه سالن مملو از تماشاگر “Barclays Center” شهر نیویورک میزبان مبارزه ای حساس از قهرمانی دسته میان وزن بوکس جهان بود.

مبارزه جیمز دگال و بادو جَک. جیمز فردریک دگال ملقب به “دلپذیر” بوکسر ۳۰ ساله و چپ گارد اهل بریتانیا که قهرمانی دسته میان وزن IBF را یدک می کشید برای دفاع از این عنوان و همچنین برای گرفتن قهرمانی WBC به مصاف بادو جک می رفت. او رکورد ۲۳ پیروزی و ۱ شکست از مجموع ۲۴ مبارزه را در کارنامه خود داشت، اما حریف او هم بوکسری سر سخت به نام بادو جک بود.

یوهانس گابریل بادو نایبرگ ملقب به “شکاف دهنده” و مشهور به بادو جک بوکسر ۳۳ ساله اهل سوئد که عنوان کمربند قهرمانی میان وزن WBC را بر دوش داشت و برای دفاع از این عنوان و کسب قهرمانی IBF به مصاف دگال می رفت. بادو جک با رکورد ۲۰ پیروزی،۱ شکست و ۲ تساوی به رینگ گام گذاشت و چشم به بیست و یکمین پیروزی خود داشت. در جریان مبارزه هر دو بوکسر ضربات مشت بسیاری روانه یکدیگر کردند که در این بین هر کدام از آنها موفق به یک ناک دان شدند. در نهایت و پس از دوازده راند طاقت فرسا داوران رأی به تساوی دادند.

بسیاری منتظر بودند تاریخی برای یک تکرار این مبارزه بودند ولی دگال گفته است که می خواهد به نیمه سنگین وزن برود و کار خود را در این دسته ادامه دهد.

آخرین اخبار