www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۴ 1393/10/04

در مسابقات جودو استفاده از کارت شناسایی اجباری شد

فدراسیون بین المللی جودو اعلام کرد از ژانویه 2015 داشتن آی دی کارت فعال شده برای شرکت در کلیه مسابقات رسمی جودو اععم از مسابقات جهانی، قاره ای و… الزامی خواهد بود. به گزارش “رزم نیوز” ، کلیه ملی پوشان در رده های سنی مختلف، مربیان، پزشکان و مسئولان رسمی فدراسیون های ملی برای ثبت […]

فدراسیون بین المللی جودو اعلام کرد از ژانویه 2015 داشتن آی دی کارت فعال شده برای شرکت در کلیه مسابقات رسمی جودو اععم از مسابقات جهانی، قاره ای و… الزامی خواهد بود.

به گزارش “رزم نیوز” ، کلیه ملی پوشان در رده های سنی مختلف، مربیان، پزشکان و مسئولان رسمی فدراسیون های ملی برای ثبت نام و شرکت در رویدادهای رسمی ملزم به داشتن کارت شناسایی فدراسیون بین المللی هستند. آخرین مهلت برای دریافت این کارت ها، قبل از اولین مسابقه رسمی در سال آینده میلادی خواهد بود که تیم ها قصد شرکت در آن را دارند. هزینه صدور هر کارت 40 یورو اعلام شده که البته هزینه ارسال هم به آن اضافه خواهد شد. این مبلغ هر دو سال یکبار پرداخت می شود.

با توجه به اینکه بیشتر فدراسیون های ما اهل انجام امور در دقیقه 90 هستند، امیدواریم فدراسیون جودو کشورمان اقدامات لازم را جهت تهیه کارت های شناسایی برای افراد مربوطه انجام داده باشد تا برای شرکت در مسابقات بین المللی پیش رو با مشکلی مواجه نشویم.

ijfidcard

آخرین اخبار