www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۴۵ 1396/11/04

جدال دختران مدعی ورود به تیم ملی در تاتامی نصف جهان

رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی ، کاراته به میزبانی اصفهان کار خود را آغاز کرد .

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابت های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته رده های پایه در بخش دختران ، با حضور ۱۸۳۷ کاراته کا از امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه به میزبانی اصفهان آغاز شد و نفرات برتر رده جوانان در هر دو بخش معرفی شدند .

این رقابت ها در هر دو بخش کاتا و کومیته رده سنی امید در دو سالن مجزا دنبال شد و ۴۱۸ کاراته کا با هم به رقابت پرداختند .
رقابت های کومیته در سالن ورزشی امام علی (ع) و مسابقات بخش کاتا در خانه کاراته اصفهان برگزار شد .

مجموع ۳۳۲ کاراته کا در رقابت های امروز حضور داشتند که از این تعداد ۷۲ کاتارو در بخش کاتا و ۲۶۰ شرکت کننده در بخش کومیته حضور داشتند .

لازم به ذکر است از ۱۸۳۷ کاراته کا شرکت کننده، ۷۲۶ شرکت کننده مربوط به رده سنی جوانان است که بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است .

بر این اساس، در کاتای انفرادی، فاطمه ایمانی از تهران مقام نخست را بدست آورد، مائده استادی از مازندران دوم شد.

سارا قاسمی از اصفهان و توران فروتن از زنجان مشترکاً سوم شدند. در این بخش ۷۲ کاتارو به روی تاتامی رفتند.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، فاطمه سعادتی از مازندران اول شد. محدثه قنبری از مازندران در مکان دوم ایستاد. ادیبه گچ پز از آذربایجان شرقی و آناهیتا یحیی پور از تهران سوم مشترک شدند. در این وزن ۷۰ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۵۵-کیلوگرم، صدیقه شاهرخی از مازندران رتبه نخست را کسب کرد. فاطمه احمدپور از مازندران در مکان دوم قرار گرفت. زهرا حاجیان از تهران و زهرا کرم پوری از خوزستان سوم مشترک شدند. در این وزن ۵۷ کاراته کا حضور داشتند.

در وزن ۶۱-کیلوگرم، فاطمه عباسی از مازندران اول شد. مهدیس دوستی زاده از لرستان در رده دوم ایستاد. بهناز بتوئی از تهران و فاطمه طراز پور از فارس مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند. در این وزن ۵۱ نفر با هم به مبارزه پرداختند.

در وزن ۶۸-کیلوگرم، هدی صباغیان از سمنان در رده نخست ایستاد. شهرزاد لطیفی از مرکزی دوم شد. مبینا حسینی از مازندران و فاطمه زیبایی از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن ۴۳ کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن ۶۸+کیلوگرم، شنه کاظمی از خوزستان اول شد. زهرا همت از فارس در جای دوم قرار گرفت. دنیا فولادسنج از گیلان و آرزو ضیایی از اصفهان مشترکاً در مکان سوم ایستادند. در این وزن ۳۹ نفر شرکت داشتند.

آخرین اخبار