www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۴۱ 1398/01/12

بهنام فر: به طور حتم در اعزام به آسیایی از حمایت طباطبایی برخوردار خواهیم بود/ اردوها را بصروت متمرکز دنبال نکردیم

سرمربی تیم جوانان و امید کاراته گفت: امیدوارم سال ۹۸ با موفقیت آینده سازان کاراته در رقابت های آسیایی و حمایت همه جانبه رئیس فدراسیون از تیم های اعزامی آغاز شود.

مهران بهنام فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور در مورد شرایط تیم جوانان و امید کاراته پسرهای عنوان کرد: خوشبختانه شرایط اردوها خوب است و بچه ها با انگیزه بالایی در حال پیگیری تمرینات هستند. با توجه به اینکه تمام تمرینات در بخش های مختلف و رده های مختلف در سالن کبکانیان برگزار می شود و اینکه فدراسیون هم در موردمسائل مالی با مشکالاتی مواجه است سعی کردیم اردوها را به میزبانی برخی استان ها که امکانات لازم را دارند برگزار کنیم.

وی ادامه داد: تا کنون به همت مربیان تیم در استان های مختلفی اردوها را برگزار کردیم و سعی کردیم صرفا در سالن کبکانبان فعالیت های آماده سازی را دنبال نکنیم تا شرایط تمرینی برای بچه ها یکنواخت نشود. خوشبختانه در این مورد موفق هم بودیم و برخی استان ها مانند البرز و قزوین و مازندارن تا کنون میزبان تمرینات بودند. البته شرایط در نور خوب نبود. اردوی بعدی در ارومیه خواهد بود و آخرین دوره را نیز در تهران برگزار می کنیم تا تیم برای اعزام به مالزی آماده شود.

سرمربی تیم جوانان کاراته تصریح کرد: در ۲ سال اخیر به افتخارات بسیاری دست پیدا کردیم و موفق شدیم دو مرتبه در ژاپن و قزاقستان عنوان قهرمانی اسیا را از آن خود کنیم. در اسپانیا قهرمان جهان شدیم و در رقابت های کسب سهمیه المپیک در کرواسی نیز نتایج خوبی گرفتیم. در المپیک نیز به همراه تیم های بلژیک و عربستان مشترکا عنوان قهرمانی را بدست آوردیم و آرژانتین را با خاطره خوبی ترک کردیم.  در سال جدید هم مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو است و امیدورام تیم با حمایتی مناسب راهی این مسابقات شود و باز هم شاهد رغم خوردن نتایجی باشیم که در خور نام کاراته ایران است.

او گفت: طباطبایی رئیس منتخب کاراته ایران است و به طور حتم وزارت ورزش و جوانان نیز از او حمایت می کند.  قطعا رئیس فدراسیون از تیم جوانان که در دو سال اخیر افتخارات بزرگی را بدست آورده حمایت های خوبی خواهد داشت تا تیم با قدرت راهی رقابت های آسیایی شود و ورودش مجددش در کاراته با خاطره خوبی همراه باشد.  برای تیم های نوجوانان و دختران هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم ها نیز به نتایجی درخور نام کاراته ایران دست پیدا کنند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار