www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۹ 1394/05/13

بانکوک میزبان مردانی با مشت های آهنین/ استکی: ترجیح می دهم خاکریزدوم اما اثربخش باشم

شهر بانکوک تایلند از 4 الی 14 شهریور میزبان رقابت های قهرمانی آسیا است. در این دوره از مسابقات تیم ملی کشورمان با  10ملی پوش حاضر می شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، تیم ملی بوکس که در آغاز با دعوت 24 بوکسور و به رهبری  ولادیمیر وینکوف اوکراینی و مربیگری اکبر احدی و […]

شهر بانکوک تایلند از 4 الی 14 شهریور میزبان رقابت های قهرمانی آسیا است. در این دوره از مسابقات تیم ملی کشورمان با  10ملی پوش حاضر می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، تیم ملی بوکس که در آغاز با دعوت 24 بوکسور و به رهبری  ولادیمیر وینکوف اوکراینی و مربیگری اکبر احدی و علیرضا استکی از نیمه خرداد ماه امسال شکل گرفته بود ،پس از پشت سر گذاشتن تورنمنت اسلواکی و اردوی مشترک با تیم ملی بزرگسالان اوکراین و محک بوکسورهای خود 4ملی پوش خود در اوزان 49،60 ، 75 و 91+ کیلوگرم را فیکس کرده و در رقابت های 11و12مرداد در مجموعه ورزشی انقلاب تکلیف 6 وزن دیگر برای اعزام مشخص شد.

علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس در گروه  “ب” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رزم نیوز گفت: از سال گذشته که سیاست و برنامه ریزی فدراسیون منجر به شکل گرفتن تیم ملی بوکس “الف”و “ب” به سرمربیگری احدی و بنده شد تا اوایل امسال که تصمیم به همکاری با سرمربی اوکراینی گرفته شد ما با این ملی پوشان در تمرین و آماده سازی بودیم.

استکی در خصوص حضور سرمربی اوکراینی اظهار داشت: بدلیل حاشیه سازی هایی که در فدراسیون داشت صورت می گرفت و برای جلوگیری از سوءتفاهمات و اختلافات سیاست فدراسیون به سوی استفاده از سرمربی خارجی گرفت که نتیجه آن دعوت ولادیمر وینکوف بود که البته ایشان در اوایل حضورشان نه آشنایی با ایران و نه فدراسیون و بوکسورهای ما داشتند، بنده هم به عنوان یک سرباز وطن و کارمند فدراسیون همواره در کنار ایشان حاضر بودم تا هم دست اندازها را از سر راه ایشان برداریم و هم شرایط را برای شناخت بهتر وینکوف مهیا کنیم.

مربی تیم بوکس در ادامه گفت: البته در روزهای اول قرار بر این بود که سرمربی اوکراینی قرارداد سه ماهه ای با فدراسیون امضاکند اما با توجه به نتایج خوب تورنمنت اسلواکی و بازی های خوب و تکنیکی تیم در اوکراین قرارداد ایشان تا پایان بازیهای جهانی تمدید شد و به امید خدا پس از کسب نتیجه در بازیهای جهانی و کسب5-6 سهمیه المپیک این قرار داد تمدید خواهد شد.

RazmNews-Box23

علیرضا استکی درباره اردو اوکراین و ره آورد آن گفت: این برنامه اردو مشترکی با تیم ملی بزرگسالان اوکراین بود که همه در بازی ها در شرایط ایده آل بودند و زمینه خوبی برای تیم ملی ما از نظر آماده سازی تکنیکی، جسمی و روحی بود. ضمن اینکه با توجه به درخشش بچه ها فدراسیون اوکراین که مهد بوکس هست از ما برای برگزاری کلاس های آموزشی مربیان اوکراینی دعوت کرده است، این نشان دهنده پیشرفت بوکس و بوکسورهای ما در عرصه بین الملل است.

مربی تیم ملی در ادامه در خصوص حاشیه های بوکس گفت: 10سال است که در تیم ملی هستم، 7 سال عضو تیم بودم و باقی سالها خدمت گذار بوکس کشورم بودم و همیشه هم شایعات پشت سرمن بوده، قدیمی ترین آن نسبت من با آقای افشار زاده مدیرعامل تیم استقلال بوده و تازه ترین آنها هم این است که من خط دهنده و گرداننده تیم ملی هستم و وینکوف فقط نام سرمربی را یدک می کشد که به هیچ وجه این حرفها صحت نداشته است.

استکی در پایان گفت: من همیشه به دنبال منافع بوکس ایران بودم نه منفعت خودم و به اندازه ای در این سالها اذیت شدم که اگر خدا این دل بزرگ و قلب عاشق وطن و بوکس را به من هدیه نمی کرد مدت ها قبل کوله بار خودم را بسته بودم و از فدراسیون خارج می شدم. هرگز ادعای پدری بوکس را هم نداشته ام همیشه ترجیح دادم نقش خاکریز دوم را داشته باشم و تاثیر گذار باشم نه در خط مقدم باشم اما بی اثرمثبت.

انتهای پیام

Water 2

آخرین اخبار