www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۳۸ 1396/08/20

بازگشت کروکاپ به میدان نبرد

میرکو “کروکاپ” فیلیپوویچ پس از یک سال دوری از دنیای مبارزات به رینگ بازمی گردد!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، روز جمعه نوبو ساکاکیبارا رئیس سازمان RIZIN با انتشار پستی در رسانه های اجتماعی از بازگشت کرو کاپ به رینگ رایزین خبر داد. ساکاکیبارا در این باره چنین نوشت: “میرکو کروکاپ فاتح مسابقات RIZIN WORLD GP 2016 پس از یک سال دوری از مسابقات دوباره به رینگ رایزین بازمی گردد. او تصمیم گرفته تا پیش از بازنشستگی چند مبارزه دیگر هم در حضور هواداران محبوب ژاپنی اش انجام دهد. او تا زمان آویختن دستکشهایش خواهان این است که با حریفان قابل توجه ای رو در رو شود. یک چشمتان به فصل پایانی میرکو باشد”.

میرکو سال گذشته با پیروزی بر امیر علی اکبری قهرمان مسابقات جایزه بزرگ رایزین شد و تبدیل به نخستین فایتر جهان شد که سه قهرمانی در سه تورنمنت معتبر PRIDE،K-1 و RIZIN را به دست آورده و از این حیث رکوردار شد.


کروکاپ هم با انتشار ویدیویی از خود بازگشتش به رینگ رایزین را به طور رسمی اعلام کرد. او مدعی شد دوری یکساله اش از دنیای مبارزه به منظور بهبودی از مصدومیتهایی بود که از مبارزات قبلی داشته و همچنین خواهان حمایت مجدد طرفدارانش شد. او اکنون ۴۳ سال دارد و بار دیگر برای مواجهه با حریفان قدم به رینگ خواهد گذاشت و بدون شک بازگشتش آبستن حوادث مهمی نیز خواهد شد از جمله احتمال مبارزه مجدد بین او و امیر علی اکبری! کسی چه می داند؟!

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار