www.khabarrazmavar.ir

بی باک :

شناسه خبر : ۱۸:۴۵ 1395/11/24

از تمام پتانسیل تکواندو برای موفقیت تیم ملی ایران بهره می‌برم

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گفت: از اعتماد کمیته فنی تشکر کرده و برای موفقیت در رقابتهای جهانی از حداکثر پتاسیل تکواندو ایران بهره خواهیم برد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مهدی بی باک با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: اینکه برای انتخاب مربیان تیم ملی خرد جمعی تصمیم می گیرد،  یک نکته مثبت برای تکواندو ایران است، امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد را با کسب نتایج شایسته تکواندو ایران بدهم.

وی افزود: تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و می توان با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده حداکثری از این پتانسیل،بهترینها به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کرده و عازم رقابتهای جهانی خواهند شد.

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو در مورد همکاران خود گفت: برنامه مدونی برای حضور در رقابتهای جهانی دارم و به امید به زودی همکاران خود را برای آغاز کار به فدراسیون معرفی خواهم کرد.

بی باک در پایان گفت: از تمام مربیان ایران رخصت می خواهم  و امیدوارم اساتید ارجمند تجربیات خود را در اختیارم قرار دهند. تیم ملی برای موفقیت در مسابقات پیش رو نیازمند وفاق و همدلی همه اعضای خانواده تکواندوست و مطمئن هستم با حمایت فدراسیون و شخص پولادگر بازهم می توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مهدی بی باک دارنده عضو پیشین تیم ملی تکواندو با مدالهای متعدد جهانی و آسیایی از فنی ترین تکواندوکاران ایران بود که در دو سال گذشته در کنار مقانلو در کادر فنی تیم ملی حضور داشت.

آخرین اخبار