www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۶ 1398/03/18

۵۰ میلیون دلار ، خواسته قهرمان برای ریمچ با AJ !

اندی رویز از شرایطش برای پذیرفتن مبارزه دوم با جاشوا در خاک بریتانیا می گوید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پس از پیروزی تاریخی اندی رویز برابر آنتونی جاشوا و پایان افسانه شکست ناپذیری غول بریتانیایی اکنون شرایط برای “تخریب گر” مکزیکی بسیار متفاوت شده و زندگی او به طور کامل دگرگون شده است و او از نظر مالی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.
تیم جاشوا و پروموتر او “اِدی هِرن” خواهان برگزاری ریمچ در خاک بریتانیا هستند و قهرمان جدید دسته سنگین وزن که این روزها مشغول انجام تور رسانه ای خود است می گوید که برای قبول این درخواست آنها می بایست ۵۰ میلیون دلار به اون بدهند.
“آره فکر می کنم آنها ماه نوامبر یا دسامبر را در نظر دارند اما در حال حاضر تیم من در حال مذاکره بر روی تمامی مسائل است. دوست دارم در اینجا یعنی در ایالات متحده و یا مکزیک مبارزه کنم اما در نهایت تمامی اینها به تیم و اینکه مذاکرات چگونه پیش برود بستگی دارد. اگر آنها می خواهند که من به آنجا بروم می بایست ۵۰ میلیون دلار به من بدهند.”
رویز در ادامه گفت که انتظار دارد جاشوادر مبارزه دومشان نسبت به مبارزه اول متفاوت تر باشد ولی مدعی شد که نتیجه همان نتیجه مبارزه نخست خواهد بود.
“ما به عنوان بوکسر همواره در حال یادگیری هستیم و بهتر می شویم و فکر می کنم اگر ریمچ رخ دهد جاشوا هم بهتر خواهد شد البته فکر می کنم او کمی محتاط تر مبارزه کند و سعی خواهد کرد با چرخش به دور من و یافتن روزنه ای برای ضربه زدن به دنبال پیروزی باشد ولی آنتونی در این سبک مبارزه اصلاً خوب نیست. ولی اگر شرایط به گونه ای پیش برود که ما به تبادل ضربات پیاپی بپردازیم من به آسانی پیروز می شوم چون دستانم نسبت به او سریع تر است.”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.