www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۵۸ 1398/12/07

یونیفرم سنگین دلیل باختم بود!

دیانتِی وایلدر از لباس طراحی شده برای ورود به رینگش انتقاد کرد و سنگینی آن را دلیل شکستش دانست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، دیانتِی وایلدر قهرمان سابق سنگین وزن WBC که تا پیش از مبارزه برابر فیوری بدون شکست بود صبح یکشنبه در مبارزه با جیپسی کینگ عملکرد چشمگیری نداشت و دو بار در راندهای سوم و پنجم ناک دان شد و در نهایت با ناک اوت فنی در راند هفتم مغلوب شد.
وایلدر از همان شروع مبارزه به وضوح با وایلدر همیشگی فرق داشت و کندتر به نظر می رسید. اکنون بمب افکن برنزی در گفتگو با رسانه ها درباره اتفاقات آن مبارزه توضیحاتی داد و چیزهایی گفت که کمی عجیب به نظر می رسد.
هم فیوری و هم وایلدر ورود به رینگ جالبی داشتند. فیوری سوار بر تخت پادشاهی با ردای پادشاهی و تاج بر سر تا دم رینگ آمد. در سمت دیگر وایلدر تمام زره پوش با تاج و نقاب و چشمانی مشتعل وارد رینگ شد. اما به گفته وایلدر همین لباس زیبا دلیل باختش بود.
“یونیفرم من برایم سنگین بود. من از ابتدای مبارزه احساس می کردم پاهایم سست است. در راند سوم دیگر پاهایم توانی نداشت ولی من یک جنگجو هستم و مردم هم می دانند که من یک جنگجویم. بسیاری از مردم به من می گفتند که تو وایلدر همیشگی نبودی و یک چیزی این وسط درست به نظر نمی آمد. من تمام کوششم را در رینگ انجام دادم و می دانستم که به خاطر همان یونیفرم سنگین پاهایم سست شده بود. من فقط شب قبل از مبارزه یک بار آن را پوشیدم و فکر نمی کردم که آن اینقدر برایم سنگین خواهد بود. لباس که چیزی در حدود چهل پوند وزن داشت و یک کلاه و پوشش لباس با باتری همراه بود. میخواستم ادای احترام فوق العاده ای به مناسبت ‘ماه تاریخ سیاه’ داشته باشم و فکر می کنم آن را به سایر چیزها ترجیح دادم.”
لانس پوگمایِر از The Athletic در این باره توئیتی را منتشر کرد و وزن لباس آن شب وایلدر را چهل و پنج پوند (در حدود بیست کیلو و چهارصد گرم) اعلام کرد.
وایلدر با توجه به بند ریمچ در قراردادش با فیوری می تواند مبارزه سوم برابر جیپسی کینگ را در تابستان داشته باشد و گویا او می خواهد برای سومین بار به مصاف فیوری برود. البته این بار طبق قرارداد بین طرفین او دستمزد کمتری نسبت به مبارزه قبل که پنجاه-پنجاه بود دریافت خواهد کرد (۴۰ درصد وایلدر و ۶۰ درصد فیوری).

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید