www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۰ 1398/12/05

لیگ جهانی کاراته – اتریش؛ نخستین تمرین تیم ملی کاراته در «وین»

اعضای تیم ملی کاراته که برای حضور در رقابتهای لیگ جهانی بامداد یکشنبه راهی اتریش شده بودند، عصر همان روز اولین تمرین خود را انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، پیش از این تیم ملی قرار بود بامداد چهارشنبه عازم اتریش شود که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا و امکان بروز مشکلاتی در اعزام، نخستین گروه از ملی پوشان بامداد یکشنبه راهی اتریش شدند. سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی سمانه خوشقدم (سرمربی)، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده پس از توقفی کوتاه در دوحه راهی «وین» شده و در هتل «nh» مستقر شدند.

این نفرات عصر روز گذشته یک جلسه تمرین سبک را پشت سر گذاشتند. طبق برنامه قرار است گروه نفرات تیم متشکل از فاطمه صادقی، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، طراوت خاکسار، سیدشهرام هروی (سرمربی) و جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران کشورمان و که ظهر یکشنبه راهی اتریش بودند، تا ساعاتی دیگر به گروه نخست پیوسته و سپس کل تیم راهی سالزبورگ محل برگزاری رقابتهای کاراته وان شوند.

ملی پوشان کاراته از فردا تمرینات خود را در شهر محل برگزاری آغاز کرده و از جمعه هفته جاری در سومین مرحله لیگ برتر کاراته به روی تاتامی می‌روند.

آخرین اخبار