www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۴۰ 1394/08/22

کاراته قهرمانی جهان – اندونزی؛ میرزایی و مسکینی برنز گرفتند / جمع مدالهای ایران به عدد ۵ رسید

پرونده کاراته کاهای ایران در روز دوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با چهار مدال برنز در جاکارتا بسته شد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم اعزامی کاراته ایران به این دوره از رقابتها در دومین روز پیکارها ۱۱ نماینده داشت که حاصل تلاش این نفرات کسب چهار نشان برنز بود و […]

پرونده کاراته کاهای ایران در روز دوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با چهار مدال برنز در جاکارتا بسته شد.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم اعزامی کاراته ایران به این دوره از رقابتها در دومین روز پیکارها ۱۱ نماینده داشت که حاصل تلاش این نفرات کسب چهار نشان برنز بود و هفت کاراته کا نیز از دستیابی به مدال بازمانده و از دور مسابقات کنار رفتند.

علی مسکینی در وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان که به گروه شانس مجدد رفته بود در این مرحله ابتدا «ویکتور کوبلس» از اسپانیا را ۲ بر صفر شکست داد و سپس برابر «نناد دالوویچ» از مونته نگرو صاحب پیروزی شد. وی امروز «نما روسان» از بلژیک ، «رامالیتسی» از آفریقای جنوبی ، «بنیسه کوران» از مجارستان را شکست داد و به «گونزالس» از مکزیک باخت به گروه بازنده ها رفت.

همچنین امیررضا میرزایی در گروه شانس مجدد وزن ۶۱- کیلوگرم دور نخست «فرانچسکو پینتو» از ایتالیا را ۴بر صفر شکست داد و در ادامه برابر «سباستین کاس» از دانمارک صاحب پیروزی شد و به دیدار رده بندی راه يافت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف «لیم لی تانه» از فرانسه رفت و با برتری ۸ بر صفر روی سکوی سوم ایستاد و چهارمین مدال برنز تیم ایران را کسب کرد.

وی دور نخست «لی گیسانگ» از چین را ۹ بر صفر شکست داد و سپس یک بر صفر نتیجه را به «کوزاکی» از ژاپن واگذار کرد. صعود حریف ژاپنی به دیدار نهایی باعث شد تا میرزایی به گروه بازنده ها رفته و شانس کسب مدال برنز را پیدا کند.

برای تیم اعزامی ایران تاکنون فاطمه صادقی یک نشان نقره ، سید علی کریمی ، سارا بهمن يار ، امیر رضا میرزایی و علی مسکینی هم چهار مدال برنز کسب کرده اند. در مسابقات امروز باقری ، نیکوهمت ، طاهری ، شهگل ، امیری و احدی از دور رقابتها کنار رفتند. آناهیتا یحیی پور هم پنجم شد.

این دوره از رقابتها روز پنجشنبه با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور در اندونزی آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار