www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۹ 1399/10/10

پسر بد جایگاه خود را حفظ کرد، ریخترس به رده چهارم صعود کرد‌!

نگاهی به رده بندی جدید برترین های سنگین وزن GLORY و آخرین تغییرات این دسته پس از رویداد گلوری ۷۶.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سازمان گلوری کیک بوکسینگ پس از ده ماه سرانجام فعالیت مجدد خود را با برگزاری رویداد GLORY 76 در روتردام هلند از سر گرفت‌.

رویدادی که در مهمترین مبارزه آن بدر هاری اسطوره کیک بوکسینگ و بنجامین آدگبویی به مصاف هم رفتند و در حالی که بیشتر علاقه مندان و طرفداران منتظر آتش بازی پسر بد مراکشی در این مبارزه بودند ولی در نهایت این آدگبویی بود که در راند سوم بینی بدر را از دو ناحیه شکست و با ناک اوت فنی پیروز میدان شد. با این اتفاق انتظار می رفت که بدر هاری (که تا پیش از این مبارزه رنک سه جدول مدعیان سنگین وزن را در اختیار داشت) به رده های پایین تر سقوط کند ولی در عمل پس این مبارزه نه جایگاه آدگبویی (رده دوم) تغییر کرد و نه جایگاه بدر.

اتفاق مهم دیگر صعود لِوی ریخترس کیک بوکسر ۲۵ ساله هلندی به رده چهارم سنگین وزن ها بود. ریخترس در رویداد گلوری ۷۶ در تورنمنت چهار نفره حضور داشت. او در نیمه نهایی موفق شد مارسیانو بوگواندس سورینامی را شکست دهد و سپس در فینال تورنمنت نورالدین محی الدین فرانسوی را هم با ناک اوت مغلوب کرد تا کاپ رامون دکرز را به دست آورد. رکورد حرفه ای ریخترس ۱۱ پیروزی و بدون شکست است.

محی الدین هم با تحمل این شکست در جایگاه پنجم جدول باقی ماند و نکته جالب دیگر اینکه دی آنجلو مارشال که تا پیش از این رویداد جایگاه چهارم را در اختیار داشت بدون انجام هیچ مبارزه ای به جایگاه هفتم سقوط کرده است.

قهرمات دسته سنگین وزن همچنان ریکو ورهوون هلندیست و رنک شماره یک جدول مدعیان هم در اختیار جمال بن صدیق مراکشی است. ریکو و جمال قرار است در مین ایونت رویداد گلوری ۷۷ به مصاف یکدیگر بروند.

آخرین اخبار