www.khabarrazmavar.ir

زمان جلسه مشخص نیست؛

شناسه خبر : ۱۱:۴۴ 1397/10/17

پرونده ۳۸ کاندیدای ریاست در نوبت بررسی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش

پرونده افرادی که داوطلب حضور در انتخابات سه فدراسیون کاراته، جودو و ووشو شده اند در نوبت بررسی در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مهلت قانونی که برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست سه فدراسیون کاراته، جودو و ووشو تعیین شده بود، چند روزی است که به پایان رسیده و تعداد افرادی که کاندیدای حضور در انتخابات این فدراسیون ها شده اند، مشخص شده است.

بر اساس ثبت نام صورت گرفته از افراد متقاضی، برای فدراسیون کاراته که به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان با سرپرست اداره می شود، ۲۳ نفر ثبت نام کردند که البته از میان آنها کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک کناره گیری کرد. محمدصادق فرجی که به خاطر بازنشستگی از ریاست فدراسیون کاراته کنار رفت همراه با مسعود رهنما، سید کامران هروی، محمدرضا برزگر، سعید نصرالهی، حبیب خانی، ارسلان غلامی، هومان عسگری، علی حسین شاکری و سیدعباس احمدپناهی، جمشید زند، علی قاسمی، سیدحسن طباطبایی، حسین افراسیابی، احمد شقاقی، قاسم سعیدی مغانلو، محمدرضا باتوانی، مجید رمضانی مقدم، علی خرمی و حسین مطیعی از جمله کاندیداهای این فدراسیون هستند.

همچنین برای فدراسیون جودو هم آرش میراسماعیلی، مسعود حاجی آخوندزاده، عباس فلاح، عبدالله جعفری، ابوالفضل حیدریان، داود میقانی، وحید زارع‌نژاد، امیرحسین سیاحی، توفیق کابلی، مازیار ناظمی، مهدی درخشنده و منصور عبدی ۱۲ کاندیدایی هستند که در مدت قانونی تعیین شده برای حضور در انتخابات نام نویسی کردند.

فدراسیون ووشو و انتخابات پیش روی این فدراسیون اما تنها دو کاندیدا دارد. مهدی علی نژاد رئیس فعلی و امیرعباس لشگری رئیس کمیته پزشکی ووشو آسیا و ایران تنها کاندیداهای ریاست فدراسیون ووشو هستند.

پرونده این ۳۶ کاندیدا در نوبت بررسی در کمیته تطبیق وزارت ورزش قرار دارد. این کمیته به ریاست محمدرضا داورزنی و به منظور بررسی صلاحیت مدیریتی کاندیداها برای احراز ریاست فدراسیون بر اساس تبصره اول و دوم ماده ۶ آئین نامه انتخابات فدراسیون ها تشکیل می شود. داشتن مدرک کارشناسی ارشد و دو سال مدیریت ورزشی از مهمترین موارد مورد بررسی این کمیته است.

البته هنوز زمان برگزاری کمیسیون تطبیق مشخص نیست اما پرونده کاندیداها در صورت تائید در این مرحله برای بررسی صلاحیت آنها در اختیار مراجع ذی صلاح قرار می گیرد.

آخرین اخبار