www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۹ 1395/02/29

«نصرت‌خان» ازبکستانی سرمربی تیم ملی جودو شد

فدراسیون جودو هدایت تیم ملی را برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل به یک مربی ازبکستانی سپرد. به گزارش  پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی جودو که برای حضور در بازیهای المپیک توسط جواد محجوب، سعید ملایی و علیرضا خجسته سه سهمیه المپیک کسب کرده است، باید تمرینات خود را به زودی برای حضور […]

فدراسیون جودو هدایت تیم ملی را برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل به یک مربی ازبکستانی سپرد.

به گزارش  پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی جودو که برای حضور در بازیهای المپیک توسط جواد محجوب، سعید ملایی و علیرضا خجسته سه سهمیه المپیک کسب کرده است، باید تمرینات خود را به زودی برای حضور در این رقابتها آغاز کنند.

بر همین اساس و پس از بازگشت تیم ملی از رقابتهای باکو و آلماتی بحث انتخاب کادر فنی در فدراسیون مطرح شد. پس از بررسی شرایط «نصرت خان ولی اف» مربی ازبکستانی در دو تورنمنت اخیر و با پیشنهاد محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی وی تا المپیک هدایت تیم سه نفره کشورمان را برعهده گرفت.

وی ضمن ارائه برنامه های خود، یک مربی ایرانی را به عنوان کمک خود برای حضور در کادر فنی معرفی کرد. حامدملک محمدی گزینه مورد نظر نصرت خان است و به عنوان دستیار وی در تیم ملی حضور خواهد داشت.

«نصرت خان ولی اف ۵۸ ساله از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۸ به مدت ۷ سال سرمربیگری تیم ملی ازبکستان را برعهده داشت و قبل از آن نیز در سال ۱۹۹۲ و آخرین دوره‌ای که اتحاد جماهیر شوروی در المپیک بارسلونا حضور پیدا کرد در جمع کادر فنی شوروی سابق نیز حضور داشت. مربیگری تیم های ملی عراق، سوریه و هند نیز در کارنامه نصرت خان دیده می شود. او همچنین به مدت ۴ سال به عنوان مدرس المپیک سولیداریتی فعالیت داشته است»

 

Tel-razmavar1

آخرین اخبار