www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۱ 1398/06/07

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در قزوین آغاز شد

مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان JSKA در پنج رده سنی با حضور ۶۰۰ ورزشکار از امروز در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور محمد نوری رئیس سبک شوتوکان کشور، مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان  JSKA با حضور تیم های ۲۲ استان کشور در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد.

یوسف قاطع دبیر سک شوتوکان در حاشیه مراسم افتتاحیه اظهارداشت: این مسابقات با حضور ۶۰۰ ورزشکار رزمی کار از ۲۲ استان کش. ور در روزهای پنجشنبه و جمعه در قزوین برگزار می شود تا تیم منتخب به مسابقات خارج از کشور اعزام شود.

قاطع افزودک این مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت دوروز برگزار می شود تا تیم ملی انتخاب شود.

دبیر سبک شوتوکان  JSKA  یادآورشد: افراد منتخب رده های سنی پنج گانه به عنوان تیم ملی ایران در مسابقات اوپن کشور ترکیه که از  سوم تا هشتم شهریور ماه در استانبول برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین ۳۵ داور برجسته کشور کار قضاوت این رقابتها را بر عهده خواهند داشت.

قاطع اضافه کرد: برای هر تیم ۵ نفر در هر رده سنی برگزیده خواهند شد.

کیفیت فنی و محل مسابقات بسیار مناسب است

وی در ادامه اظهارداشت: خوشبختانه سالن مناسبی برای برگزاری این مسابقات پیش بینی شده که به دلیل فاصله تماشاگر از تشک های تاتامی برگزاری مسابقات آرامش بیشتری دارد و استاندارد است.

قاطع گفت: همچنین دسترسی آسان و سریع به محل برگزاری از دیگر مزایایی است که امکان استقبال خانواده ها و علاقمندان را بخوبی مهیا کرده است.

وی اظهارداشت: امروز ۲۸۰ نفر در ۷۰ مسابقه شرکت کردند و رقابتهای رده های خردسالان، نوجوانان و جوانان امروز به پایان می رسد.

دبیر سبک شوتوکان   JSKA اضافه کرد: استان قزوین استعدادهای ورزشی خوبی در این رشته دارد و امیدواریم با برگزاری این گونه مسابقات بتوانیم استعدادهای بیشتری را در رده های مختلف شناسایی و جذب این رشته کنیم.

قاطع تصریح کرد: حضور ملی پوشانی از قزوین در این سبک مانند بهمن عسگری، علی اصغر اسیابری، امیر رضا میرزایی و مجید حسنی نیای در رده ملی بیانگر ظرفیت ها و توانمندی استان قزوین در تربیت ورزشکارانی قهرمان است که با حمایت از آنها می توان به تقویت این رشته کمک کرد.

این مسابقات با رژه تیم های شرکت کننده در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد.

آخرین اخبار