www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۰۰ 1396/12/19

مراسم تجلیل از قهرمانان و برترین های پایتخت برگزار شد

آیین تجلیل از قهرمانان ملی و برترین های تکواندو پایتخت در سال ۱۳۹۶ روز چهارشنبه – ۱۶ اسفندماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، مراسم تجلیل از قهرمانان بین المللی و ملی، پیشکسوتان، مربیان، داوران و خانواده شهدای گرانقدر روز چهارشنبه – ۱۶ اسفندماه با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، زهرا سروی نایب رییس فدراسیون تکواندو، علی خلیل رییس، مسعود لشکری دبیر و سلمه حاج حسینی نایب رییس هیات تکواندو استان و رؤسای حوزه و شهرستان ها، کمیته ها و پیشکسوتان برگزار شد.

در این مراسم از مدال آوران بین المللی و کشوری در سال ۹۶ (کلیه رده های سنی)، کادر فنی اعزامی به مسابقات کشوری، برترین مربیان کشور، برترین رییس و نایب رییس حوزه و شهرستان و کمیته های ستادی، پیشکسوتان، خانواده معظم شهیدان تکواندوکار محمدحسین سعیدی و کریمایی و جانباز تکواندوکار رحیم فرجی تجلیل به عمل آمد.

سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت: فعالیت هیات تکواندو استان تهران در سال ۱۳۹۶ بسیار چشمگیر و ارزنده بوده است و باعث خرسندی است که تکواندوی پایتخت در حال بازگشت به روزهای اوج خود می‌باشد.

وی در ادامه توضیح داد: تهران با توجه به اینکه پایتخت کشور است باید بتواند در میان فدراسیون‌های برتر قرار گیرد و خوشبختانه ما در حال حاضر این ویژگی را در هیات تکواندو استان تهران شاهد هستیم و این مهم به کمک مسئولان زحمتکش این هیات به دست آمده است.

پولادگر در پایان صحبت‌هایش افزود: فدراسیون به طور قطع برای تحقق اهداف و برنامه های هیات تهران در سال ۹۷ از این هیات حمایت خواهد کرد.

همچنین رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان در این مراسم گفت: وزارت ورزش و جوانان انتظارات بالایی از هیات تکواندو استان تهران به منظور تربیت مدال آوران ملی دارد چراکه به خوبی از توانمندی های بالای این هیات به ویژه در سطح حوزه و شهرستان ها آگاهی دارد.

وی در ادامه گفت: برگزاری مراسم هایی از این قبیل بسیار ارزشمند است، ما باید قدر مدال آوران و ورزشکاران خود را بدانیم و در تلاش باشیم تا هر روز به تعداد آنها افزوده و با معرفی آنها به تیم های ملی خدمت بزرگی برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در مجامع بین المللی کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به گزارش آماری این هیات در این مراسم خاطرنشان کرد: ارائه این آمارها و شفاف سازی عملکرد گامی موثر برای پیشرفت است و به طور حتم در پیشرفت هر چه بیشتر عملکرد در سال های آینده تاثیر به سزایی خواهد داشت.

گل محمدی در پایان گفت: هدیه من به هیات تکواندو استان تهران قطعه زمینی برای احداث خانه تکواندو پایتخت در آزادی است که امیدواریم این هیات بهترین بهره برداری را از آن داشته باشد.

گفتنی است؛ پخش کلیپی از عملکرد یک ساله هیات تکواندو استان تهران در سال ۹۶، سخنرانی علی خلیلی رییس هیات تکواندو و گزارش عملکردی از فعالیت های هیات تهران و مقایسه آماری آن با عملکردهای سال گذشته از دیگر بخش های این مراسم بودند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید