www.khabarrazmavar.ir

گلرخ به سازمان ARM SPORT پیوست

شناسه خبر : ۱۴:۰۴ 1398/04/30

محمد گلرخ: هدفم رسیدن به لیگ های معتبر جهانی است/ امیدوار به تداوم پیروزی هایم هستم

بوکسور سنگین وزن کشورمان امروز با امضاء قراردادی، رسما به سازمان حرفه ای ARM SPORT پیوست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، محمد گلرخ که طی چند سال اخیر به صورت جدی فعالیت خود را در مسابقات حرفه ای بوکس آغاز کرده، این روزها با سازمان ARM SPORT به توافق رسیده است و احتمالا اولین مبارزه او در چارچوب این سازمان، مهرماه سال جاری در کشور ترکیه خواهد بود.

لازم به یادآوری است، این قهرمان مطرح کشورمان پیش از این در سازمان حرفه ای GBC فعالیت می کرد و تاکنون موفق به کسب ۲ برد ارزشمند شده است. اولین پیروزی گلرخ در سال ۹۵ و در کشور تایلند رقم خورد که موفق شد حریف خود را ناک اوت کند. وی سال گذشته نیز در رقابتهای “نایت بوکسینگ” این کشور، دومین برد خود را بدست آورد. گلرخ یکم شهریور ماه سال جاری، در چارچوب سازمان GBC برای تصاحب کمربند طلایی وزن ۹۱- کیلوگرم در تایلند به روی رینگ خواهد رفت.

وی روز گذشته و در جمع خبرنگاران در مورد توافق اخیر خود با سازمان ARM SPORT گفت: این تشکیلات یکی از سازمان های شناخته شده در امر برگزاری مسابقات رزمی است و تاکنون قهرمانان زیادی را به دنیای مبارزات حرفه ای معرفی کرده است. من در پی رسیدن به لیگ های معتبر جهانی هستم و فکر می کنم این سازمان با ارتباطاتی که در عرصه جهانی دارد، می تواند در این زمینه کمک زیادی به بنده کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات خود را به شکل جدی زیر نظر مربیان اختصاصی دنبال می کنم و با آمادگی که دارم، به تداوم نوار پیروزی هایم امیدوار هستم.

گلرخ در پایان از زحمات و حمایتهای اعضاء تیم خود از جمله: خانم سارا مدنی و نیز آقایان: محسن ضیایی، حسین کاظم زاده، محمد فیاضی، شهاب خزانیان، محمد رضا صادقی و امیر عابدین زاده تشکر کرد.

وی همچنین از مسوولان سازمان ARM SPRORT از جمله: علی حق نظری، بناد و بهرام شهبازی قدردانی به عمل آورد.

علی حق نظری: به دنبال شناساندن فایترهای ایرانی به دنیای مبارزات حرفه ای هستیم

علی حق نظری مدیر تیم های بین المللی ARM SPORT بعد از پایان مراسم در گفت و گوی کوتاهی ضمن تشریح فعالیتهای این سازمان گفت: هدف ما شناسایی و معرفی فایترهای توانمند ایرانی به لیگها و مسابقات حرفه ای معتبر در سطح جهان است. در طول این سالها قهرمانان بسیاری از طریق این سازمان در رقابتهای مختلف حرفه ای در رشته های موای تای، کیک بوکسینگ، بوکس حرفه ای و هنرهای رزمی ترکیبی MMA شرکت کردند و علاوه بر کسب افتخارات چشمگیر، از لحاظ مالی و درآمدزایی نیز به سطح بالایی رسیدند. ورزشکاران در این سازمان از حمایت کامل ما برخوردار خواهند بود و با برنامه هایی که براساس توانایی آنها در نظر می گیریم ، می توانند در عرصه های معتبر حرفه ای حضور یابند و به یک چهره تبدیل شوند.

.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید